به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۵۹۷

مقصد جذاب طارمی‌ در اروپا مشخص شد

مقصد جذاب طارمی‌ در اروپا مشخص شد
گروه ورزشی:مهدی طارمی علاقه‌ای به حضور در لیگ ترکیه ندارد و می‌خواهد شانس خود را برای بازی در انگلیس امتحان کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما سرنوشت این بازیکن برای ماندن در پرتغال یا جدایی از این تیم هنوز مشخص نیست. پورتو در این فصل پیشنهاد تمدید قرارداد را به مهاجم ایرانی‌اش داده اما طارمی تاکنون این پیشنهاد را قبول نکرده است. نام این بازیکن که در آرزوی انتقال به یک تیم بزرگ‌تر است، گهگاه در کنار باشگاه‌هایی از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس مطرح می‌شود اما این گمانه‌زنی‌ها تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
 
آخرین تیمی که گفته می‌شد به‌صورت جدی به‌دنبال طارمی است، باشگاه الهلال عربستان بود که پیش از این موسی مارگا را هم از پورتو به خدمت گرفته بود اما گفته می‌شد که طارمی دوست دارد در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد و تمایلی به بازی برای الهلال و تیم‌های آسیایی ندارد. در این میان تیم فنرباغچه که با ۵ امتیاز کمتر نسبت به گالاتاسرای در رده دوم لیگ ترکیه قرار دارد و امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ است، پیشنهادی را برای جذب طارمی در فصل بعد ارائه کرده است.
 
این خبر در مطبوعات ترکیه به نقل از روزنامه «مارکا» اسپانیا منعکس شده است. همچنین Sport TV پرتغال هم تأیید کرد که طارمی پیشنهادی از ترکیه دارد و این پیشنهاد از سمت ژسوس، سرمربی تیم فنرباغچه است که سابقه تقابل با طارمی را هم دارد؛ زمانی که این مربی در تیم بنفیکا پرتغال کار می‌کرد. این اولین بار نیست که فنرباغچه برای جذب طارمی اقدام می‌کند. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این باشگاه با ژسوس روی طارمی دست گذاشت اما پورتو با جدایی بازیکن ایرانی خود موافقت نکرد.
 
با توجه به این‌که تنها یک فصل از قرارداد طارمی باقی مانده و پورتو برای درآمدزایی از طریق ترانسفر طارمی فرصت زیادی ندارد، بعید نیست در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو این بازیکن به باشگاه‌هایی که پول بیشتری به پورتو بدهند فروخته شود. البته موافقت بازیکن هم شرط است و با توجه به اطلاعاتی که داریم، طارمی علاقه‌ای به حضور در لیگ ترکیه ندارد و می‌خواهد شانس خود را برای بازی در انگلیس امتحان کند.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها