به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۶۲۰

دانلود قسمت اول و دوم قهوه ترک با بازی حامد بهداد لینک مستقیم

گروه فیلم و سریال: تماشای سریال را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و البته سالم ترین تفریحاتی دانست که انسان قرن بیستم برای خود ساخته است. به همین جهت بوده که هر ساله آثار متنوعی برای آن خلق می شود که هر کدام به نحوی شما را مجذوب خود می کنند. در ایران هم شبکه نمایش خانگی به عنوان مرجع مناسبی برای این موضوع شناخته شده و هر ساله آثار جذابی را ارائه می دهد.
دانلود قسمت اول و دوم قهوه ترک با بازی حامد بهداد لینک مستقیم
امسال هم سریال های بی نظیر پدر گواردیولا، عقرب عاشق ، قهوه ترک، آمستردام و… ارائه شده اند که تا حدود زیادی رضایت کاربران را به دنبال داشته اند. ما در ادامه ، ضمن بررسی کردن هر یک از سریال ها، روش دانلود آن ها را هم خدمتتان ارائه می دهیم. پس حتما ما را همراهی کنید.
 
سریال قهوه ترک به همراه لینک دانلود
سریال قهوه ترک یکی از جذاب ترین آثاری است که می تواند به سادگی هرچه تمام هر مخاطبی را پای نمایشگرش میخکوب کند. بازیگران توانا، داستان جذاب، تیم فنی حرفه ای ، صحنه پردازی عالی و… همگی جزو مواردی است که می تواند این اثر را به یک شاهکار نزدیک کند. در واقع داستان این اثر یک موضوع اجتماعی و درام را بیان می کند که توسط نغمه ثمینی ارائه می شود. او پیش از این هم سریال شهرزاد را به رشته تحریر درآورده بود. به همین جهت می توان انتظار داشت که داستان جدیدش بتواند ذهن مخاطبان را درگیر کند. افزون بر این موارد، زوج رعنا آزادی ور و حامد بهداد هم در این اثر حضور دارند. آن ها در چند سریال دیگر شبکه نمایش خانگی توانسته بودند ترکیب بی نظیر خود را اثبات کنند. حال در کنار ، محمد رضا فروتن، سارا رسول‌ زاده، مجتبی پیرزاده و… شاهکار دیگری خلق می کنند. این فاکتور ها در کنار کارگردانی علیرضا امینی ، می تواند تمام کننده  شانس موفقیت آن باشد. به همین جهت هم بوده که میزان دانلود سریال قهوه ترک ، رشد بالایی را تجربه خواهد کرد.
 
بررسی سریال آمستردام به صورت اختصاصی
سریال آمستردام جزو آن دسته از آثاری است که می تواند به سادگی هرچه تمام تر، طرفداران سریال های درام و اجتماعی را به سمت خود جلب کند. یکی از دلایلی که می تواند این سریال را موفق کند، حضور بازیگران توانایی نظیر مهدی پاکدل , مهدی سلطانی , مینا ساداتی , نسیم ادبی و... است . این افراد همگی جزو ستارگان شناخته شده در این حوزه هستند. لذا حضور آن ها در کنار کارگردانی مسعود قراگزلو ، می تواند یک شانس موفقیت بالا ایجاد کند. آقای قراگوزلو، پیش از این هم آثار ارزشمند زیادی را خلق کرده بود . او در این اثر هم به عنوان کارگردان و هم نویسنده حضور دارد. لذا می توان انتظار داشت که اثر حاضر تماما در خط فکری او پیش برود. افزون بر این موارد، قرار است اثر حاضر در یک ژانر درام پیش برود . در خلاصه داستان آن آمده که " میدونی آقا محمد‌خان چه جوری روباه میکشت؟ یه زنگوله می‌انداخت دور گردنش، روباه بخت برگشته فکر می‌کرد سگ شکاری دنبالشه، دیگه نه می‌تونست شکار کنه، نه جفتشو ببینه" این خلاصه داستان می تواند بیانگر یک ماجرای اجتماعی و پر تنش باشد. چنانچه شما هم تمایل دارید تا این داستان زیبا را مشاهده کنید، می توانید نسبت به دانلود سریال آمستردام در سایت هکس دانلود اقدام فرمایید.
  سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا و دلایل محبوبیت
سریال پدر گواردیولا را می توان جزو نمونه های بسیار موفقی دانست که در طی یک ماه گذشته، طرفداران زیادی را به دست آورده است . شاید مهم ترین دلیل این محبوبیت ،داشتن بازیگران توانایی همچون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد است. البته افزون بر این دو، ستارگان بسیار دیگری هم نظیر هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور (آرش AP) ، ستاره اسکندری، امیر مهدی ژوله، نرگس محمدی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری،سارا خوئینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله و… هم حضور دارند. همان گونه که مشهود است ، شاهد یک اثر پر ستاره هستیم. به نحوی که ساخت آن حدود 50 میلیارد تومان هزینه در پی داشته است. از طرفی دیگر داستان زیبا و البته کارگردانی سعید نعمت الله می تواند یک برگ برنده دیگر برای این اثر باشد. چنانچه مایل هستید تا این اثر زیبا را مشاهده کنید، می توانید نسبت به دانلود سریال پدر گواردیولا اقدام کنید.

 سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق
عقرب عاشق نام یکی دیگر از آثار جذابی است که به احتمال زیاد به موفق ترین اثر در زمان انتشار بدل شود. دلیل این موضوع حضور بازیگرانی نظیر آتنه فقیه نصیری , آرمان درویش , حسین پاکدل , رضا بهبودی , رویا جاویدنیا , سمیرا حسینی , سیاوش خیرابی , شقایق فراهانی , شیدا یوسفی , عاطفه رضوی , متین ستوده , محمدرضا فروتن و… است . تمامی این افراد جزو شناخته شده ترین ها در حوزه کاری خود هستند. البته در کنار این بازیگران، حضور یک داستان جذاب هم توانسته شانس موفقیت را افزایش دهد. در حقیقت داستان این اثر حول محور جوانی به نام بهداد پیش می رود. او در مقابل چشم همگان مرده و در سردخانه گذاشته می شود. اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد. چنین داستان پر از معمایی می تواند برای تمام مخاطبان نسل جدید جذابیت داشته باشد. البته در این میان حضور حسین سهیل زاده می تواند تا حد زیادی منتقدان را هم جذب کند. این عوامل در کنار همدیگر باعث افزایش دانلود سریال عقرب عاشق شده اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها