به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۴۶۴۲

شروع فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

شروع فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو
گروه اقتصادی:مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز فرایند پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه خبر داد.مهدی تقدسی گفت: مهلت ثبت نام حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو روز گذشته به پایان رسیده و قرار است اطلاعات متقاضیان به سامانه یکپارچه ارسال شود.
 
متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو از ۱۹ تا ۲۹ شهریور ماه فرصت داشتند تا حساب وکالتی افتتاح کنند. حالا با توجه به اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی (۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت)، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به‌منظور واریز ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز شده است.
به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو بر اساس اطلاعات رسیده به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ۱۰ خرداد ماه برای ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو فعال خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از 3 تا 10 خرداد برای ثبت‌نام اولیه به‌منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به‌آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

تقدسی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.براساس توافقات به‌عمل‌آمده متقاضیان شرکت در طرح سامانه یکپارچه فروش خودروی داخلی، پیش از ثبت‌نام باید حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در حساب خود واریز نمایند تا امکان ثبت‌نام برای آنها فراهم شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها