به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۰۴۶۷۰

ردپیشنهاد سیتی و لیورپول:بارسارویای گاوی است

ردپیشنهاد سیتی و لیورپول:بارسارویای گاوی است
گروه ورزشی:گاوی، ستاره بارسلونا، حاضر به پذیرش پیشنهاد لیورپول و منچسترسیتی نیست و قصد دارد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امضا شده بین گاوی و باشگاه بارسلونا در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی از سوی لالیگا فسخ شده و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایط او را با دقت دنبال کنند. 

معنای عدم ثبت قرارداد جدید گاوی با بارسا این است که او در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد بود، تا زمانی که شرایط مالی این باشگاه به آنها اجازه دهد که قرارداد این ستاره 18 ساله را به عنوان بازیکن تیم اول ثبت کنند. منچسترسیتی و لیورپول دو باشگاهی هستند که به صورت جدی خواهان جذب گاوی بوده‌اند و حتی گفته شده بود که چلسی هم شرایط او را کاملا زیر نظر دارد. 

اما گاوی هیچ تصمیمی برای ترک نوکمپ ندارد و مدعی شده که بازی با پیراهن بارسلونا از بچگی رویای او بوده و حاضر نیست از این رویا دست بکشد. او در گفتگو با موی استار در این باره اظهار داشت:« من از همه شما می‌خواهم که آرامش‌تان را درباره آینده من حفظ کنید. من بسیار آرام هستم. از زمانی که خیلی کوچک بودم، همیشه می‌خواستم در بارسا بمانم. اینجا باشگاه رویاهای من است. من همیشه این را گفته‌ام. لطفا اصلا نگران نباشید و اجازه دهید همه آرام باشند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها