به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۰۴۶۷۵

فیرمینو کارهایی در لیورپول کرد که قبلا ندیده بودم

فیرمینو کارهایی در لیورپول کرد که قبلا ندیده بودم
گروه ورزشی: ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از این که برای مدتی طولانی با روبرتو فیرمینو هم بازی بوده ابراز خوشحالی کرد.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف استونن ویلا خواهد رفت و این آخرین حضور فیرمینو با پیراهن این تیم در آنفیلد خواهد بود. 

قرارداد این بازیکن در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و او تصمیم گرفته از لیورپول جدا شود و تجربه جدیدی را در دوران فوتبال حرفه‌ای خودش به دست آورد. الکساندر آرنولد در گفتگو با گل درباره تجربه حضور در کنار فیرمینو گفت:« او بازیکنی واقعا خاص است، کسی که هرگز هیاهو به پا نکرد و همیشه کاری که باید را انجام داد. او برای چندین سال متوالی در سطح بسیار بسیار بالایی بازی کرد و کارهایی در زمین انجام داد که صادقانه پیش از آن هرگز ندیده بودم!

او تحسینی را در لیورپول دریافت کرد که شایسته آن بود. مردم او را دوست دارند. بازیکنان دوستش دارند و هواداران واقعا عاشقش هستند. او شاید حتی گاهی به اندازه ارزشش تمجید و تحسین نگرفت اما در تیم همه عشقی که لایقش بود را به او دادند و من اطمینان دارم که در این بازی هم بار دیگر شاهد تکرار این اتفاقات خواهیم بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها