کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت هوای کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

30 ارديبهشت 1402 ساعت 13:14


گروه جامعه:بررسی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا نشان می‌دهد در شهر‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه وضعیت هشدار را داریم.به گفته احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای اکثر شهر‌های استان به دلیل وجود ریزگردها، امروز (۳۰ اردیبهشت) در وضعیت هشدار قرار دارد.
 

به گزارش ایسنا، به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، هوای اکثر شهر‌های استان به دلیل وجود ریزگردها، امروز (۳۰ اردیبهشت) در وضعیت هشدار قرار دارد.احد جلیلیان اظهار کرد: بررسی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا نشان می‌دهد در شهر‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه وضعیت هشدار را داریم.

وی عدد شاخص کیفی هوا برای اکثر ایستگاه‌های استان را بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ اعلام کرد که شرایط ناسالم و هشدار را نشان می‌دهد.مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تنها ایستگاهی که اکنون در شرایط استاندارد قرار دارد را کنگاور اعلام کرد.

جلیلیان با اشاره به اینکه ذرات معلق از شب گذشته وارد جو استان شده و غلظت آن در هوا نوسان داشته است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بیش از این شاهد افزایش غلظت ذرات معلق موجود در هوا نباشیم.وی با بیان اینکه کرمانشاه از ابتدای امسال تنها یک روز در شرایط غیراستاندارد (بحران) قرار داشت، تاکید کرد: خوشبختانه تعداد روز‌های غبارآلود امسال نسبت به بهار سال گذشته بسیار کمتر شده است.


کد مطلب: 404688

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/404688/وضعیت-هوای-کرمانشاه-هشدار-قرار-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir