کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرواز با هواپیما خاطره می‌شود؟

30 ارديبهشت 1402 ساعت 14:25


گروه اقتصادی: نرخ جدید بلیط هواپیما با تاکید روی رشد ۲۹ درصدی قیمت‌ها اصلاح شد و مجددا در دسترس قرار گرفت.به‌گزارش فرارو؛ نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- مشهد براساس فهرست اصلاح شده به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- کیش هم از حالا به‌بعد حداقل یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. البته گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد و برای خریدش باید حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان خرج کنید. زائران حرم امام رضا برای سفر به مشهد از تهران، یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه پرداخت می‌کنند و اگر ساکن تبریز باشند، قیمت بلیط هواپیما به مشهد برایشان یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان تمام می‌شود.

نرخ جدید بلیط هواپیما؛ گران‌ترین پرواز داخلی
گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد که با احتساب مالیات و ارزش افزوده از کف قیمت دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت بلیط هواپیما در مسیر ساری- کیش به دو میلیون و ۸۶ هزار تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر کیش- تبریز هم به دو میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تبریز- بندرعباس، با احتساب مالیات و ارزش افزوده به حداقل یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط در پرواز ساری- بندرعباس به‌حداقل یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.پرواز قشم- مشهد، عسلویه- مشهد، کرمانشاه- مشهد، کیش- مشهد نیز در دسته پرواز‌های گرانقیمت قرار می‌گیرند.

نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران
نرخ جدید بلیط پرواز تهران- مشهد به‌عنوان محبوب‌ترین مسیر پرواز‌های داخل کشور، به یک ملیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. اگر از مهرآباد سوار هواپیما شوید و مسیر تهران- کیش را انتخاب کنید، نرخ جدید بلیط پرواز دست‌کم یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- شیراز از یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز می‌شود و در مسیر تهران بندرعباس که یکی دیگر از مسیر‌های پرتردد و محبوب است، نرخ جدید بلیط هواپیما از یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان آغاز خواهد شد.

نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اراک با احتساب مالیات و عوارض، حداقل ۷۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. با ۹۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌توان در مسیر تهران- اردبیل سوار هواپیما شد. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اصفهان از ۹۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان کلید می‌خورد.قیمت بلیط پرواز تهران- آبادان و برعکس، یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان است. نرخ جدید بلیط تهران- رشت ۸۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. با ۸۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌توان بلیط پرواز تهران- سمنان خرید.

نرخ جدید بلیط هواپیما تهران- مشهد حداقل یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان است
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- قشم به یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است و برای خرید بلیط هواپیما در مسیر تهران- عسلویه باید حداقل یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۰۰ تومان پول خرج کنید.

نرخ جدید بلیط هواپیما؛ ارزان‌ترین پرواز داخلی
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اراک به ۷۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. به‌این ترتیب ارزان‌ترین بلیط هواپیما در پرواز‌های داخلی را شاهد هستیم. طول مسیر هوایی تهران- اراک ۲۷۸ کیلومتر است و معمولا حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.نرخ جدید پرواز تهران- سمنان، ۸۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است تا دومین پرواز ارزانقیمت را شاهد باشیم. پرواز تهران- سمنان تنها ۲۵ دقیقه زمان می‌برد. رتبه سوم به چند پرواز با قیمت ۸۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعلق دارد که مسافران پرواز تهران- خرم‌آباد، تهران- رشت، ایلام- اصفهان، آبادان- اصفهان، بوشهر- اصفهان و اکثریت قریب به اتفاق پرواز‌های شیراز (من‌های تهران) پرداخت می‌کنند.

نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر مشهد
نرخ جدید بلیط هواپیما تهران- مشهد یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. فاصله هوایی شهر مشهد و تهران حدود ۷۴۱ کیلومتر است و مسافران این پرواز تقریبا یک ساعت و ۳۰ دقیقه روی هوا هستند. فاصله زمینی بین این دو شهر ۹۰۰ کیلومتر است و اگر با اتوبوس به مشهد سفر کنید ۱۱ ساعت طول در راه خواهید بود.نرخ جدید بلیط پرواز مشهد- اراک از یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز می‌شود. زائران امام رضا از اصفهان برای سفر به مشهد باید دست‌کم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه کنند. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر اهواز- مشهد یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود که باعث می‌شود بلیط رفت و برگشت هواپیما به مشهد برای ساکنان اهواز، به تنهایی سه میلیون و ۲۷۷ هزار تومان آب بخورد.نرخ جدید بلیط هواپیما به مقصد مشهد از شهر‌های همدان و یزد، به‌ترتیب یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. زائران امام رضا برای برگشت به‌شهرهایشان همین مقدار پول را خرج بلیط هواپیما می‌کنند. نرخ جدید بلیط هواپیما از مشهد به کیش و برعکس، یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر‌های محبوب هوایی
مسیر پرواز شامل مبدا و مقصد کف قیمت بلیط هواپیما
مسیر تهران - مشهد یک میلیون و 262 هزار و 200 تومان
مسیر تهران- کیش یک میلیون و 683 هزار و 600 تومان
مسیر تهران- شیراز یک میلیون و 273 هزار و 100 تومان
مسیر تهران- بندرعباس یک میلیون و 628 هزار و 900 تومان
مسیر گرگان- کیش دو میلیون و 140 هزار تومان
مسیر کیش- اصفهان یک میلیون و 261 هزار تومان
مسیر اصفهان- مشهد یک میلیون و 260 هزار تومان
مسیر اهواز- مشهد یک میلیون و 638 هزار و 300 تومان
مسیر مشهد- کیش یک میلیون و 731 هزار و 300 تومان
مسیر مشهد- تبریز یک میلیون و 675 هزار و 900 تومان


کد مطلب: 404695

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/404695/پرواز-هواپیما-خاطره-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir