کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواوی از تبلت اندرویدی اش رونمایی کرد!

30 ارديبهشت 1402 ساعت 16:53


گروه فناوری: تبلت جدید هواوی MatePad Air از نمایشگر ۱۱.۵ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۴۰ پیکسل با تراکم پیکسلی 270ppi  بهره می‌برد. نمایشگر IPS این دستگاه وضوح 2.8K دارد و نرخ تازه سازی نمایشگر آن نیز متغیر است. این تغییرات بین ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز عنوان شده است. هواوی این تبلت جدید را در چین رونمایی کرده است و باید دید تا چه اندازه می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.
هواوی میت‌پد ایر اندرویدی هواوی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این تراشه مجهز به پردازنده هسته‌های کورتکس X1، کورتکس A78 و کورتکس A66 در کنار گرافیک آدرنو ۶۶۰ است.
تبلت جدید هواوی همانطور که گفته شد با نمایشگر با وضوح 2.8K عرضه می‌شود و نرخ تازه‌ای نمایشگر آن بین ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز متغیر است.
این تبلت اندرویدی با حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی و ظرفیت حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. مدل پایه تبلت هواوی میت‌پد ایر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در کنار ۸ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تبلت جدید مجهز به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی در پنل پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و هچنین دارای چهار اسپیکر و دو میکروفون داخلی است. هواوی میت‌پد ایر همچنین از باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی ۴۰ وات بهره می‌برد.
باید اضافه کرد که این دستگاه جدید چینی‌ها از قلم هوشمند و کیبورد نیز پشتیبانی می‌کند ولی کاربران لازم است این تجهیزات جانبی را جداگانه خریداری کنند و در جعبه محصول خبری از قلم هوشمند و کیبورد نیست.
قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۴۱۲ دلار و نسخه دیگر ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت ۶۳۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز زمان عرضه نسخه جهانی این تبلت اندرویدی جدید مشخص نشده است.


کد مطلب: 404714

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/404714/هواوی-تبلت-اندرویدی-رونمایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir