به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۰۴۷۱۵

قابلیت جذاب اندروید جدید رونمایی شد

قابلیت جذاب اندروید جدید رونمایی شد
گروه فناوری: نسخه جدید بتای اندروید ۱۴، ویژگی «درگ اند دراپ» از امکان انتقال فایل و متن بین اپلیکیشن‌ها در کل سیستم پشتیبانی می‌کند.اگرچه چند ماه دیگر تا زمان انتشار اندروید ۱۴ زمان باقی مانده است اما جزئیات بیشتر و بیشتری درباره جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل منتشر می‌شود.
یکی از تغییراتی که کیفیت زندگی کاربران اندروید را بهبود می‌دهد، پشتیبانی ویژگی «درگ اند دراپ» (کشیدن و رها کردن) از انتقال محتوا بین اپلیکیشن‌ها در کل سیستم اندروید است؛ حتی اگر آنها هنوز باز نشده باشند.
اندروید 14 android
در اندروید ۱۳ و نسخه‌های قبلی این سیستم عامل که «درگ اند دراپ» پشتیبانی شده بود، کاربران می‌توانستند از این ویژگی تنها برای انتقال محتوا بین اپلیکیشن‌هایی که باز هستند، استفاده کنند و به این ترتیب، استفاده از این ویژگی محدود بود. به عنوان مثال، «درگ اند دراپ» تنها می‌توانست عکس یا متن را از اپلیکیشنی به اپلیکیشن دیگری که باز بوده و در دو صفحه جداگانه قرار دارند، منتقل کند.
بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵google، اما در اندروید ۱۴ این محدودیت رفع می‌شود و اکنون در نسخه بتای ۲ اندروید ۱۴، حتی اگر اپلیکیشن هنوز باز نشده باشد، می‌توان از «درگ اند دراپ» برای انتقال فایل به آن استفاده کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها