به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۴۷۶۲

بهشت زهرا تا چه سالی ظرفیت دفن دارد؟

بهشت زهرا تا چه سالی ظرفیت دفن دارد؟
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد که تا سه سال آینده ظرفیت بهشت زهرا (س) تکمیل خواهد شد.به گزارش تسنیم، بهشت زهرا (س) نام بزرگ‌ترین آرامستان ایران است که در شهرستان ری در جنوب تهران بزرگ قرار دارد. فعالیت این مجموعه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد. بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند، گفت: تا ۳ سال آینده بهشت زهرا (س) با توجه به شرایط دفن روز تکمیل خواهد شد.در طی سال‌های اخیر سازمان بهشت زهرا (س) تلاش کرده است تا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و راه‌اندازی سامانه‌ها شرایط بهتری را برای حضور خانواده‌ها در این سازمان ایجاد کند.

سامانه به نشانی beheshtezahra.tehran.ir/bzo به عنوان یکی از سامانه‌های سازمان بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود و افراد می‌توانند با ورود به این سامانه و درج نام، نام‌خانوادگی و نام پدر متوفی نسبت به دریافت قطعه، ردیف و شماره متوفی اقدام کنند.
برچسب ها: بهشت زهرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها