به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۴۸۴۰

«مایکل داگلاس» روبه‌روی پسرش در «گره خونی»

«مایکل داگلاس» روبه‌روی پسرش در «گره خونی»
گروه فرهنگی:مایکل داگلاس که این روزها دوباره نامش در سطح وسیعی مطرح شده، قرارداد بازی در یک فیلم تازه را امضا کرد که در آن، روبه‌روی کامرون، پسرش ایفای نقش می‌کند.به گزارش صبا، بازیگر ۷۸ ساله سینما در درام خانوادگی و پرتنش «گره خونی» بازی می کند.این فیلم که داستان چند نسل از یک خانواده را بازگو می کند، توسط روبرتو اشنایدر فیلمساز اروپایی تبار کارگردانی می شود.کامرون داگلاس یکی از فرزندان مایکل داگلاس قرار است نقش مقابل او را در این درام خانوادگی به عهده بگیرد.

دیوید مورس، مایکل استال دیوید و والکر اسکوبل دیگر بازیگران گره خونی هستند.خط اصلی داستان فیلم در ارتباط با پدر کم حوصله ای است که تلاش دارد دوباره رابطه صمیمی و گرمی با پسر پرشروشور خود برقرار کند.این دو که رابطه چندانی با هم ندارند و بیشتر شبیه دو بیگانه هستند، در طول داستان با کشمکش های فراوانی روبرو می شوند.

پدر برای ایجاد رابطه با پسر خود، دست به اقدامی عجیب و غریب می زند. او از پسرش دعوت می کند تا در مسابقه ای با هم شرکت کرده و به مبارزه ای جانانه برخیزند. این مسابقه مربوط به یک تور ماهیگیری است که در نزدیکی یک دریاچه برگزار می شود.فیلمنامه اقتباسی گره خونی با نگاهی به داستان نول پرخواننده «نگاهی از درون آب» نوشته شده که باب ریچ چند سال قبل آنرا نوشت و منتشر کرد.

این فیلمنامه توسط رودی هرینگتون نوشته شده و مایکل داگلاس بعد از مطالعه آن، تغییراتی در متن به وجود آورده است.اشنایدر در حالی روی صندلی کارگردانی گره خونی می نشیند که قبل از این نام هاوارد دوچ به عنوان سازنده فیلم اعلام شده بود.

از قرار معلوم، دوچ نسبت به مداخلات زیاد تهیه کنندگان فیلم معترض بوده و همین نکته، باعث انصراف و کناره گیری اش از همکاری با پروژه شده است.هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری این درام خانوادگی تعیین نشده اما شنیده می شود کلید آن تا قبل از پایان فصل تابستان جاری زده خواهد شد.

مایکل داگلاس که چند سالی است بیشتر به عنوان تهیه کننده محصولات سینمایی فعالیت دارد، چند روز قبل نخل طلایی افتخاری جشنواره بین المللی کن را برای یک عمر فعالیت پرثمر هنری دریافت کرد.این جایزه و حضور پرشور بازیگر در کن فرانسه، دوباره او را به صورت چهره‌ای خبرساز درآورد.داگلاس که مدتی است بیشتر در نقش های مکمل فیلمهای سینمایی ظاهر می شود، اخیرا قسمت دوم اکشن کمیک استریپی «آنت من/ مرد مورچه‌ای» را روی پرده سینماها داشت.
برچسب ها: مایکل داگلاس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها