به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۴۸۷۱

شیرهای گرسنه گراز را از لانه‌اش بیرون کشیدند

شیرهای گرسنه گراز را از لانه‌اش بیرون کشیدند
گروه فیلم: سه شیر گرسنه با تلاش بسیار موفق شدند یک گراز وحشی را از لانه‌اش بیرون بکشند.به گزارش فرارو، خوان پینتو که توانست این صحنه نفس‌گیر را ثبت کند می‌گوید: درختان بی‌ثمر، شن‌های خشک و کوچک‌ترین نسیم، همه نشانه‌های یک سافاری بعد از ظهر زمستانی عالی هستند. ما در جستجوی شیر‌ها به راه افتادیم. شروع به دنبال کردن ردپای سه شیر در امتداد شن‌های خشک بستر رودخانه کردیم.
 
پیدا کردن شیر‌ها پس از دنبال کردن رد آن‌ها همیشه بسیار ارزشمند است. سه شیر در حال گشت زنی در سواحل رودخانه خشک مشاهده کردیم. ناگهان چیزی توجه آن‌ها را جلب کرد. شیر‌ها به دنبال یک گراز به لانه‌اش در کنار تپه موریانه‌های متروکه هجوم بردند.
 
شیر‌ها تعقیب کردند و درست به موقع به لانه رسیدند تا گراز در حال عقب نشینی را بگیرند. با چنگ زدن به صورت، طناب کشی آغاز شد. سه شیر از تمام قدرت خود برای نگه داشتن و بیرون کشیدن این حیوان بزرگ از لانه‌اش استفاده کردند.

وقتی گراز‌ها احساس خطر می‌کنند، برای ایمنی به سرعت وارد لانه‌های خود می‌شوند. این گودال‌ها خانه‌های زیرزمینی هستند که خودشان حفر می‌کنند. لانه‌ها دارای ورودی‌های کوچکی هستند که ورود شکارچیان بزرگتر به داخل را دشوار می‌کند. گراز‌ها در داخل منتظر می‌مانند تا خطر برطرف شود و سپس دوباره بیرون می‌آیند.

نبرد فقط چند دقیقه طول کشید. بوته‌زاری که زمانی آرام و ساکت بود با جیغ‌های وحشتناک گراز زنده شد. گراز در مبارزه برای جان خود، سعی کرد از شیر‌ها رهایی یابد تا بتواند به عمق گودال و دور از دسترس عقب نشینی کند.
شیر‌ها حیواناتی فوق العاده قوی و قدرتمند هستند. آن‌ها آرواره‌های قوی، دندان‌های تیز و بدن عضلانی دارند. شیر‌ها می‌توانند طعمه‌های بزرگ را با مهارت‌های شکار خود از بین ببرند و بر حیوانات بسیار بزرگتر از خودشان غلبه کنند.

قدرت شیر‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در طول تعقیب و گریز‌های شدید طعمه را تعقیب و شکار کنند.متأسفانه شیر‌ها توانستند گراز را بیرون بکشند و در عرض چند ثانیه، این حیوان را خفه کرده و کشتند. صدای جیغ و گریه ناگهان متوقف شد و بوته‌زار در کمترین زمان به آرامش اولیه خود بازگشت.
....
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها