به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۰۴۸۷۴

قیمت حواله لاماری ایما؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!

قیمت حواله لاماری ایما؛ ۲.۵ برابر قیمت پراید!
گروه اقتصادی:طرح فروش لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور از امروز آغاز شد. اما حواله این خودرو در بازار آزاد در چه نرخی خرید و فروش می‌شود؟به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه نیز حضور یافت و لاماری ایما را با قیمت مصوب یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان عرضه می‌کند.

خودروی لاماری به عنوان یکی از پرطرفدارهای بازار آزاد این روزها معرفی می‌شود. قیمت لاماری ایما در بازار آزاد حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. به عبارتی دیگر، تفاوت قیمت بازار و کارخانه لاماری به ۶۴۴ میلیون تومان رسیده است.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که بازار خرید و فروش حواله لاماری نیز داغ است. حواله لاماری در بازه ۲۰۰ میلیون الی ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. البته قیمت‌ها به همین بازه محدود نشده است و در برخی آگهی‌ها نرخ ۸۰۰ میلیون تومان نیز به چشم می‌خورد. قیمت حواله خودرو بستگی به عواملی مانند قیمت روز  و زمان تحویل خودرو دارد.

شرایط فروش لاماری ایما
طبق آخرین اطلاعیه‌ای که این شرکت منتشر کرده است، متقاضیان خرید لاماری می‌توانند از امروز ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت نام لاماری آرین موتور پنج روز فرصت دارند و می‌توانند تا تاریخ چهارم خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند. بنابراین متقاضیان از ساعت ۹ امروز ۳۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه برای ثبت نام لاماری فرصت دارند.برای ثبت نام لاماری آرین موتور، باید به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir مراجعه کرد.موعد تحویل لاماری آرین موتور ۹۰ روز کاری است و متقاضی باید کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها