به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۸۸۹

۱۲ کشته درازدحام هواداران فوتبال در السالوادور

۱۲ کشته درازدحام هواداران فوتبال در السالوادور
گروه فیلم:پلیس السالوادور اعلام کرد بر اثر ازدحام جمعیت در ورزشگاهی در این کشور، ۱۲ نفر کشته شدند.به گزارش فرارو، در این حادثه که روز شنبه (۳۰ اردیبهشت) رخ داده، ۱۲ هواداری که می‌خواستند وارد ورزشگاه کاسکاتلان در سن سالوادور پایتخت شوند، جان خود را از دست دادند.

سایت رسمی السالوادور نوشت: این فاجعه باور کردنی نیست شاهدان عینی حادثه را اینگونه تشریح کردند: پلیس‌ها در کنار دروازه‌های ورودی حضور نداشتند و درب‌ها باز می‌شد، اما فشار جمعیت برای ورود باعث شد یک فاجعه بوجود بیاید و پلیس در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر بود، اما در مقابل درب‌ها نبود و این عامل اصلی فاجعه بود.

یک تماشاگر گفت: مردم در حال گریه کردن بودند و از سرنوشت اطرافیان خود اطلاع نداشتند و مردم در کنار دروازه‌های استادیوم تجمع کرده بودند، چون هنوز اسامی کشته شدگان مشخص نبود.صحنه‌های وحشتناکی بود و تصور تکرار دوباره آن دیوانه کننده است. یک شاهد عینی دیگر مدعی شد: تا زمانیکه پلیس نبود اوضاع روبراه بود، اما همین که پلیس وارد معرکه شد این فاجعه بوجود آمد.مسئولان السالوادور فوتبال را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآوردند.پلیس مشغول تحقیق برای چگونگی علت این فاجعه انسانی است و مردم این فاجعه را یک بهمن انسانی می‌دانند.
.....
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها