به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۴۹۰۱

واکنش طارمی به رقابت با جانشین رونالدو!

واکنش طارمی به رقابت با جانشین رونالدو!
گروه ورزشی:مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با پوکر برابر فامالیسائو، زمینه ساز پیروزی پر گل پورتو در دیدار شب گذشته بود. او توانست با این چهار گل، فاصله اش با گونچالو راموس را افزایش داده و اصلی ترین گزینه کسب عنوان آقای گلی لقب بگیرد.

طارمی شب گذشته و در گفتگو با دوربین شبکه اسپورت تی وی کتمان نکرد که دوست دارد پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، جایزه آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد.مهاجم ایرانی پورتو در این گفتگو اظهار داشت: بله، کسب آقای گلی مهم است. این بخشی از وظیفه من به عنوان یک مهاجم است. در پایان فصل خواهیم دید که چه کسی این عنوان را به خود اختصاص می دهد. گونچالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بالایی دارد.

طارمی ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم پیروز شویم. در 15 تا 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول خوب بازی کردیم، 2 گل زدیم، اما پس از آن بازی را شل گرفتیم . 2 گل دریافت کردیم تا با نتیجه 2-2 نیمه اول را تمام کنیم. ما برای پیروزی آمدیم و تلاش کردیم. در نیمه دوم تلاش ما بسیار زیاد بود. ما دو گل دیگر زدیم و پیروز شدیم.طارمی افزود: از این 4 گل بسیار خوشحالم و به آن افتخار می کنم. این اولین پوکر دوران حرفه ای من است. بسیار خوشحالم. همیشه بیشترین تلاشم را می‌کنم، من این دستاورد بزرگ را با کمک همبازی هایم به دست آوردم.

او درباره شانس قهرمانی پورتو نیز اظهار داشت: اکنون این مسئله دیگر دست ما نیست. قهرمانی به نتیجه بازی امروز بنفیکا بستگی دارد. ما در تمام این سالها، تا لحظه آخر تمام تلاش خود را کرده ایم. در بازی بعدی برای حفظ شخصیت تیمی خود بازی خواهیم کرد و باید برنده شویم. ما فینال جام حذفی را داریم و باید روی آن تمرکز می کنیم.لازم به ذکر است که طارمی با 21 گل، بالاتر از گونچالو راموس 18 گله قرار گرفته است. مهاجم تیم ملی پرتغال که در جام جهانی جانشین رونالدو شده بود، امشب برای جبران فاصله اش با طارمی، به مصاف اسپورتینگ می رود.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها