به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۹۷

سقف هواپیمای ایران‌ایر چکه کرد!/عکس

گروه اقتصادي: در یکی از پروازهای بامداد پنجشنبه شرکت هواپیمایی هما سقف هواپیما علیرغم صاف بودن هوا چکه کرد که البته با پاسخ جالب مسئولان پرواز مبنی بر " ایزوگام نبودن سقف" مواجه شد.
پرواز شماره 325 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که قرار بود ساعت 23:30 چهارشنبه - دهم اردیبهشت - شیراز را به مقصد تهران ترک کند با 45 دقیقه تاخیر ساعت 00:15 بامداد پنجشنبه انجام شد البته با چکه‌های آب بر سر مسافران! چراکه با وجود صاف بودن آسمان، از سقف هواپیمای فوکر 100 هما آب چکه می‌کرد که البته این امر در زمان اوج‌گیری و فرود رخ داد و پس از صاف شدن هواپیما در آسمان ریزش قطرات آب بند آمد.

 


مسافران پرواز نسبت به این موضوع معترض شدند اما پاسخ مناسبی از سوی مهمانداران دریافت نکردند و تنها توضیحی که شنیدند این بود که " مشکلی وجود ندارد". البته چند مسافر آلمانی هم که مهمان این پرواز بودند با دیدن شرایط متعجب شده بودند. خبرنگار ایسنا که خود یکی از مسافران این پرواز بود علت تاخیر پرواز و چکه کردن آب از سقف هواپیما را از خلبان پرواز جویا شد که کاپیتان با مزاح پاسخ داد: " تاخیر 45 دقیقه در پروازهای داخلی تاخیر محسوب نمی‌شود و چکه کردن سقف هم به علت ایزوگام نبودن سقف هواپیما رخ داده است".
مرجع : ايسنا