کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی قراری ماده الاغ پس از دزدیده شدن بچه‌اش

روزیاتو , 1 خرداد 1402 ساعت 9:58


گروه فیلم: ویدیویی که یک الاغ پریشان را بعد از دزدیده شدن کره تازه متولد شده اش به نام مون از یک مزرعه حیوانات در همپشایر انگلستان را نشان می دهد، به سرعت در فضای مجازی پخش شد. مون با بی رحمی از مزرعه ای ربوده شد و اکنون یک جایزه ۱۲,۵۰۰ دلاری برای سالم بازگرداندن آن در نظر گرفته شده است.
....
دزدیده شدن این کره الاغ موجی از خشم ملی را برانگیخت و به دنبال آن کمپینی تشکیل شد و جمعی از دوستداران حیوانات خواستار پیگیری و به هم رسیدن مجدد این کره دو ماهه به مادرش که آسترا نام دارد، شدند.مالک مزرعه، الیزابت میلر، گفت که وقتی رفته است تا تمام مادران و کره هایشان را از مزرعه بازگرداند، متوجه شد مون گم شده است.

الیزابت به شدت نگران است که کره‌ی دوست‌داشتنی آنقدر قوی نباشد که بدون مادرش زنده بماند. مادرش هم بدون او زندگی اش مختل شده است؛ الیزابت گفت: «آسترا کاملاً ویران شده است، واقعاً استرس دارد، مدام در میان حصارها بالا و پایین می‌رود و بی تابی می کند. او نمی داند چه کند زیرا تمام غرایز طبیعی اش او را وادار می کند که کره اش را پیدا کند».

خانم میلر اضافه کرد که الاغ بیچاره آنقدر مضطرب بود که از زمان این حادثه به سختی غذا خورده است.اما همه در تلاش هستند تا این مادر و فرزند را به هم برسانند. الیزابت معتقد است که با وجود چهره‌های ناآشنا در مزرعه که برای بازدید به آنجا می روند، در هنگامی که کارکنان حواسشان نبوده، احتمالا غریبه ای او را ربوده است. او گفت: «ما حدس می زنیم که او را از روی حصار بلند کرده و برده‌اند. آنها (کره الاغ ها) بسیار کوچک هستند و بسیار دوستانه و بی آزار رفتار می کنند، بنابراین ما فکر می کنیم این چیزی است که اتفاق افتاده است».پلیس همپشایر و اخبار جزیره وایت در حال بررسی این پرونده هستند تا مون را پیدا کنند و در نهایت او را به مادرش برسانند.


کد مطلب: 405041

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405041/بی-قراری-ماده-الاغ-دزدیده-شدن-بچه-اش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir