به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۶

۳ چهره لالیگایی جدید به تراکتور پیوستند

۳ چهره لالیگایی جدید به تراکتور پیوستند
گروه ورزشی:مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که به دنبال استفاده از تمام سهمیه‌ بازیکن‌های خارجی‌شان هستند.هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه در خصوص برنامه تراکتور برای آماده‌سازی تیم برای فصل آتی بیان کرد: همان طور که پیش از این نیز عنوان شده، هدف‌گذاری هیأت مدیره بر مبنای آماده‌سازی تیمی قدرتمند برای فصل جدید مسابقات قرار گرفته و در همین راستا از چند ماه قبل اقدام به تمدید قرارداد سرمربی تیم و برخی بازیکنان شاخص و تاثیرگذار کرده‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات، پاکو خمس با مشخص شدن تعداد سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، فهرست بازیکنان خروجی و همچنین لیست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار ما قرار داده و ما هم بر اساس این لیست اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. قرارداد هشت بازیکن با باشگاه به اتمام رسیده و در حال تمدید قرارداد برخی از آنان بر اساس نظر کادر فنی هستیم.
 
وی با بیان اینکه «مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان در دفتر تهران آغاز شده است،» افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ مبنی بر کنترل بیشتر قراردادها، در نظر داریم که کلیه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در چارچوب این مقررات تنطیم شود.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری اردوی پیش فصل نیز اظهار کرد: بر اساس درخواست پاکو خمس اردوی پیش فصل به مدت دو هفته در تیر ماه در یکی از مجهزترین کمپ‌های استانبول برگزار می‌شود و در همین راستا دو نفر به عنوان نماینده باشگاه طی هفته جاری از این کمپ بازدید خواهند کرد.

نصیرزاده همچنین از تغییرات در کادر فنی تیم خبر داد و عنوان کرد: سه مربی که سابقه کار در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار خمس با باشگاه همکاری خواهند داشت که از اردوی ترکیه به تیم ملحق می‌شوند.به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مجوز جذب ۷ بازیکن خارجی (شامل یک بازیکن با ملیت آسیایی) را به باشگاه‌های لیگ برتری داد و حالا تراکتور به عنوان اولین تیم برای استفاده از این قانون دست به کار شده است.
برچسب ها: تراکتور سازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها