کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رنکینگ دانشگاه‌ های کانادا آشنا شوید!

1 خرداد 1402 ساعت 13:05

گروه کسب و کار: تحصیل در کانادا می ‌تواند رؤیایی شگفت ‌انگیز برای آینده شما باشد؛ در واقع شما می ‌توانید به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه‌ های کانادا، از تمام مزایای زندگی دانشجویی خود استفاده کنید.


می ‌توانید در کلاس ‌های درس با اساتید برجسته و موجه شرکت کنید، با سایر دانشجویان در تعامل باشید و بهترین تجربه‌ های تحصیلی را کسب نمایید. علاوه بر این با تحصیل در دانشگاه‌ های کانادا، می‌ توانید موفقیت آینده خود را تضمین کرده و پس از اتمام دوره تحصیلی، به راحتی در این کشور مشغول به کار شوید.

خوب است بدانید که کانادا کشوری بسیار امن است که نرم خشونت در آن بسیار پایین گزارش می ‌شود. این موضوع باعث شده است که بسیاری افراد این کشور را به عنوان یکی از مناسب ‌ترین مقاصد برای زندگی و تحصیل انتخاب کنند. دانشجویان در این کشور از امکانات مناسب و به روز، و همچنین حمایت‌ های مفیدی بهره می‌ برند و می ‌توانند زندگی بدون دغدغه برای دنبال کردن رؤیاهای خود داشته باشند.
کانادا کشوری توسعه یافته است که از جایگاه خوبی در معیارهای توسعه اقتصادی و انسانی برخوردار است، این موضوع باعث شده است که متقاضیان تحصیل در کانادا، همواره در حال افزایش باشند که البته با افزایش ظرفیت ‌ها و بهبود پارامترهای با پذیرش هدفمند نیز همراه است.
به طور کلی دانشگاه‌ های کانادا از جایگاه علمی مطلوبی در سطح جهانی برخوردارند؛ به طوری که دانشگاه‌ های این کشور هرساله بهترین رنکینگ ‌ها را به خود اختصاص داده و سطح آموزش کشور را بهبود می ‌بخشند. این در حالی است که شهریه‌ دانشگاه‌ های کانادا بسیار مناسب ‌تر ازسایر مؤسسات در دیگر کشورها بوده و پروسه دریافت اقامت و ویزا نیز به مراتب آسان ‌تر است؛ بنابراین اگر به دنبال کشوری با کیفیت آموزشی بالا و هزینه مناسب برای تحصیل هستید، کانادا می‌ تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. در ادامه می ‌توانید نمونه ‌ای از بهترین دانشگاه‌ های کانادا را مورد بررسی قرار دهید که دارای بالاترین رنکینگ در این کشور و حتی در سطح جهانی هستند:



• دانشگاه مونترال
این دانشگاه اکثر برنامه ‌های آموزشی خود را به زبان فرانسوی ارائه می ‌دهد و یک چهارم ظرفیت پذیرش خود را به دانشجویان بین ‌المللی اختصاص داده است. از دانشگاه مونترال می ‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت ‌ترین دانشگاه‌ های کانادا یاد کرد که با اتحادیه ‌های دانشجویی و انجمن‌ های علمی و فرهنگی خود، محیط مناسبی را برای تحصیل دانشجویان فراهم می ‌کند. دانشگاه مونترال در جایگاه 73 در میان رنکینگ دانشگاه‌ های کانادا قرار داشته و همواره یکی از برترین مؤسسات آموزشی این کشور است.

• دانشگاه مک گیل
دانشگاه مک گیل پذیرش دانشجویان را از بیش از 150 کشور در سراسر دنیا انجام می ‌دهد و به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مؤسسات آموزشی کانادا شناخته می شود. این دانشگاه در شهر مونترال واقع شده است و محل اقامت مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار می ‌دهد. دانشگاه مک گیل از زمان تأسیس تا به حال به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌ های کانادا شناخته می ‌شود و امروز رتبه 2 رنکینگ دانشگاه‌ های کانادا و رتبه 30 بین‌المللی را به خود اختصاص داده است.

• دانشگاه بریتیش کلمبیا
این دانشگاه برنامه‌ های تحصیلی متنوعی را از علوم پایه و پزشکی گرفته تا هنر و موسیقی، با کیفیت بالایی به دانشجویان ارائه می‌ کند. دانشگاه بریتیش کلمبیا حدود یک سوم ظرفیت خود را به پذیرش دانشجویان بین‌المللی اختصاص داده و برترین امکانات آموزشی و زندگی را در اختیار آن‌ها قرار می‌ دهد. این دانشگاه سومین دانشگاه برتر در کانادا است که از رنکینگ 45 در سطح بین‌المللی برخوردار است.

• دانشگاه تورنتو
دانشگاه تورنتو، رتبه اول کیفیت آموزشی را در میان دانشگاه‌ های کانادایی به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، نام دانشگاه تورنتو سالیان زیادی است که در میان 20 دانشگاه برتر جهان قرار داشته و دانشجویان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این دانشگاه دارای سیستم آموزشی ساختار یافته است که با هفت کالج، برنامه‌های آموزشی خود را با برترین کیفیت‌ها به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌ کند.
نکته: اکثر دانشگاه‌ های کانادا، هنگام ارائه درخواست در دوره‌های تحصیلی، از شما می ‌خواهد که نتایج آزمون مهارت زبان خود را ارائه دهید؛ بنابراین بهتر است قبل از ارائه درخواست حتماً در این آزمون ‌ها شرکت کنید. زبانی که باید در آزمون‌های مربوط به آن شرکت کنید کاملاً به دانشگاه و دوره تحصیلی مورد نظر شما بستگی دارد و بر اساس آن مشخص می ‌شود.



سخن پایانی
در این مطلب سعی کردیم درباره تحصیل در کانادا و رنکینگ دانشگاه ‌های مختلف این کشور اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم. شما می توانید با دریافت اطلاعات مفید و به‌روز تصمیم خود را مبنی بر مهاجرت و تحصیل در این کشور نهایی کنید. در چنین شرایطی موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی افتخار دارد تا بهترین خدمات را به شما ارائه کرده و راهنمایی ‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد. تنهای کافیست همین حالا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و هر سوالی که درباره پروسه مهاجرتی خود در ذهن دارید، بپرسید.


کد مطلب: 405117

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405117/رنکینگ-دانشگاه-های-کانادا-آشنا-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir