کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپرسور اسکرال کوپلند

1 خرداد 1402 ساعت 13:22

گروه کسب و کار: کمپرسور، قسمتی از کولر گازی است که وظیفه آن، فشرده سازی گاز مبرد و به چرخش در آوردن آن داخل کولر گازی است.


کمپرسور کوپلند یکی از بهترین مدل‌های کمپرسور است که توسط برند آمریکایی امرسان تولید می‌شود. این کمپانی معروف کمپرسورهای اسکرال خود را تحت نام کوپلند و در ظرفیت‌های 1.5 تا 60 اسب بخار تولید می‌شود. این تولیدات در کشورهای مختلف آسیایی از جمله تایوان و چین تولید می‌شوند. کمپرسور اسکرال کوپلند در مدل‌های تک فاز و سه فاز وجود دارد و این یکی از تقسیم بندی‌های مهم این کمپرسورهاست. کمپرسور اسکرال کوپلند را، یکی از قطعات غیرقابل تعمیر در داخل کولر گازی می‌دانند و به همین خاطر، تعمیرکاران در هنگام خرابی این قطعه، پیشنهاد تعویض آن را می‌دهند. در ادامه در خصوص این کمپرسورها و نحوه خرید آن‌ها از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، نکاتی را خواهیم خواند. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف داشتید، می‌توانید با شماره تلفن‌های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان هرمس پارت بپرسید.

معرفی انواع کمپرسور کولر گازی
به طور کلی، سه مدل کمپرسور در کولرهای گازی وجود دارد. راندمان و نحوه کار کولر گازی، به طور مستقیم به این قطعه ارتباط دارد که به نوعی مهم ترین قسمت دستگاه شماست. کمپرسور در کولر گازی مانند یک پمپ عمل کرده و گاز مبرد را از اوپراتور کشیده و به سمت کندانسور هدایت می‌نماید. کمپرسور با افزایش فشار، قادر است حجم گاز را کاهش دهد. کمپرسورها در سه مدل پیستونی، روتاری و مارپیچی وجود دارند. کمپرسور پیستونی به صورت رفت و برگشتی کار می‌کنند و ظرفیتیی بین 18 تا 36 هزار بی تی یو دارند. سیستم‌های روتاری از غلطک‌های مارپیچ شکل تشکیل شده اند و به همین دلیل به آن‌ها کمپرسورهای مارپیچ نیز گفته می‌شود. کمپرسورهای روتاری بین 7 تا 36 هزار بی تی یو ظرفیت دارند و به دلیل مصرف کمتر، جایگزین مناسبی برای مدل‌های قدیمی پیستونی محسوب می‌شوند. اما، کمپرسور مارپیچی که به آن‌ها کمپرسور اسکرال نیز گفته می‌شود، جدیدترین، کاربردی ترین، کم صداترین و کم مصرف ترین مدل در میان انواع کمپرسورها هستند. کمپرسورهای مارپیچی اسکرال کوپلند، یکی از مدل‌های مختلف کمپرسور است که همان طور که گفتیم، توسط کمپانی امرسان تولید شده اند. در ادامه به معرفی کامل ساختار این کمپرسورها خواهیم پرداخت.



معرفی ساختار و نحوه کار کمپرسور اسکرال کوپلند
کمپرسورهای اسکرال کوپلند ساختار خاصی دارند که در چرخه جذب هوای گرم و خنک کردن آن، نقش مهمی را بر عهده دارند. این کمپرسورها متشکل از دو تیغه فلزی دارای ضخامت هستند که به صورت مارپیچ داخل هم قرار گرفته اند. یکی از این دو تیغه به صورت ثابت و تیغه دیگر به صورت متحرک در داخل دستگاه حرکت می‌کند. گاز در این دستگاهها، به مرور زمان و با حرکت دوار تیغه‌های مارپیچ فشرده یا کمپرس می‌شود. همان طور که می‌دانید  کار پوسته کناری کمپرسور کولر گازی جلوگیری از نشتی آب و ناقص شدن فرآیند فشرده سازی گاز در دستگاه است. این کمپرسورها در سیستم یخچال، کولرهای گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت و چیلرهای مدولار و ظرفیت پایین نیز کاربردی هستند. در چیلرهای یکپارچه و با ظرفیت بالاتر از کمپرسور‌های اسکرال کوپلند استفاده می‌شود. اگر این کمپرسورها خراب شوند، امکان تعمیر آن‌ها وجود نخواهد داشت و باید آن را تعویض کرد. این کمپرسورها، در مدل‌های مختلفی وجود دارند که قصد داریم در ادامه به معرفی آن‌ها بپردازیم.



مدل‌های مختلف کمپرسور اسکرال کوپلند
کمپرسورهای اسکرال سری ZR اولین مدل از کمپرسورهای کوپلند هستند که از گازهایR407c ،R513a ،R450a ،R22 و R134a استفاده می‌کنند و برای سیستم‌های سرمایشی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی و همچنین انواع چیلر آب خنک و هوا خنک استفاده می‌شوند و بهترین بازده فصلی هم متعلق به این کمپرسورهاست. مدل ZR18 با توان 1.5 اسب بخار شروع می‌شود و به مدل ZR380 با توان 30 اسب بخار برای گاز R407c و گاز R134a ختم می‌شود. از دیگر مزایای کمپرسور اسکرال کوپلند سری ZR می‌توان به میزان پایین سطح صدا و لرزش پایین و همچنین گردش پایین روغن داخل دستگاه اشاره داشت.
کمپرسور اسکرال کوپلند سری ZP، قابل استفاده در سیستم چیلر هوا خنک تا ظرفیت 900 کیلووات هستند. این کمپرسورها در سیستم‌های تجاری و مسکونی نیز استفاده می‌شوند. میزان صدای کم، لرزش پایین و گردش پایین روغن، از مزایای این کمپرسورها نیز هست. برای خرید هر دو مدل کمپرسورهای سری ZR و ZP می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام نمایید.



خرید کمپرسور اسکرال کوپلند از هرمس پارت
فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، انواع کمپرسور اسکرال کوپلند را به بازار کولرهای گازی عرضه داشته و فروش این کمپرسورها را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت‌ها انجام می‌دهد. برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند از طریق این سایت، کافیست مدل مورد نظر خود را در این سایت جستجو نمایید و پس از پیدا کردن کمپرسور مورد نیازتان، آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند، می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره تلفن‌های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید
 
 


کد مطلب: 405126

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405126/کمپرسور-اسکرال-کوپلند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir