به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۰۵۱۸۷

پرچمدار آینده گوگل با دماسنج به بازار می آید

پرچمدار آینده گوگل با دماسنج به بازار می آید
گروه فناوری: به نقل از انگجت، موبایل «پیکسل ۸ پرو» گوگل احتمالا با یک ویژگی جدید به بازار می آید که به طور معمول در موبایل ها به کار نمی رود. نشریه ۹۱mobiles ویدئویی از یک افشاگر حوزه فناوری منتشر کرده که در آن فرد دستگاهی را نشان می دهد که مشابه پیکسل است و از آن برای اندازه گیری دمای بدن استفاده می شود.
اگر این امر صحت داشته باشد، احتمالا پیکسل پرچمدار بعدی با یک دماسنج عرضه می شود. در ویدئوی مذکور یک حسگر مادون سرخ که مشابه آن در ترمومترهای بی تماس به کار می رود، داخل پنلی فلزی، جایی که دوربین های پشتی قرار دارند، واقع شده است.
براساس مشاهدات مربوط به دماسنج به کاررفته داخل دستگاه، کاربران باید عینک یا هرگونه اکسسوری که پیشانی شان را می پوشاند، بردارند. در مرحله بعد حسگر باید تا حد ممکن بدون لمس پیشانی به آن نزدیک شود و سپس موبایل را ظرف ۵ ثانیه به سمت گیجگاه حرکت دهند. نشریه ۹۱mobiles مدعی است حسگر را می توان برای اندازه گیری دمای اشیای بدون حرکت نیز به کار برد اما در ویدئوی منتشر شده شیوه عملکرد آن نشان داده نمی شود.
طبق گزارش ها کارمندان گوگل هم اکنون مشغول آزمایش این ویژگی جدید هستند.
در افشاگری پیشین از موبایل های پرچمدار آتی گوگل، رندرهای رایانشی پیکسل ۸ پرو با گوشه هایی خمیده مانند پیکسل ۷ نشان داده شدند. در ویدئوی جدید نیز دستگاه با رندرهای مذکور کاملا مطابقت دارند.
هرچند موبایل آتی شباهت های زیادی به پیکسل ۷ پرو دارد، اما یکی از ۳ حسگر دوربین آن در ماژولی جداگانه قرار دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها