به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۰۵۲۷۲
میرسلیم: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد

درگیری لفظی ۲ نماینده مجلس روی آنتن زنده سیما

درگیری لفظی ۲ نماینده مجلس روی آنتن زنده سیما
گروه فیلم: مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی کوچی دو نماینده مجلس در برنامه زنده تهران ۲۰ جنجالی شد. رشیدی‌کوچی: تولیدکنندگان ما آشغال و لگن تولید می‌کنند.میرسلیم: آقا توهین نکنید به کارگران و تولیدکنندگان شریف ما!
.....
رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس گفت:۴۰سال است با این ادبیات حق مردم در صنعت خودرو را پایمال می‌کنیم. من مدافع نظام و مردم هستم. سیاست‌هایی که آقای میرسلیم می‌گویند نتیجه‌ای جز نارضایتی شدید برای مردم ندارد. عملا مردم را داریم علیه نظام هدایت می‌کنیم. شما عضو هیئت مدیره شرکت‌های موتورسازی بودید.
....
در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.
.....
انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی با چاشنی موشک
رشیدی کوچی گفت: چرا یک نفر بد این دوستان را نمی‌گویید؟ مگر همه قطعات تولیدی پهباد هایی که می‌فروشیم به کشور های دیگر را خودمان تولید می‌کنیم؟ آلودگی هوا سالانه بین ۸ تا ۱۱ میلیارد دلار هزینه برای کشور ما ایجاد می‌کند، ۸۰ درصد آلودگی هوا بخاطر خودروها است. اگر خودرو ها درست باشد یعنی ما سالانه ۸ تا ۱۱ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی داریم.
....
حرف‌های بحث‌برانگیز میرسلیم درباره مادران دلال!
میرسلیم و رشیدی کوچی در مناظره‌ای در صداوسیما درباره‌ی واردات خودرو و کیفیت خودروهای داخلی گفتگو کردند.
میرسلیم، نماینده مجلس در مناظره تلوزیونی با رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت:چرا مادرها را مجبور به دلالی می‌کنیم؟ در مجلس تصمیم گرفته شد ۵۰ درصد خودروها را به مادرها بدهیم. این تصمیم اشتباه بود.
...



 

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۲:۰۶
خودشون قانون اشتباه وضع میکنن بعد خودشونم شاکین (430382)
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۲:۰۶
خدا نکنه روزی با چک و لگد به هم بپرن. (430384)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۴:۰۶
اقای میرسلیم خیلی وقته تعطیله (430397)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۳:۳۷
البته ادم با ید احمق باشه که این جنگ زرگری ها را قبول کند میدونید نزدیک انتخابات است و تنور را باید از جایی گرم کرد.. و گرنه اینها هم رفیق دزدند و هم شریک قافله (430424)
Rahim
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۰۱:۵۱
آقای میرسلیم ، شما با توجه به درآمد خودتون دارید در مورد رضایت از قیمت خودرو و کیفیتش دفاع میکنید. شمایی که دهها پست و مقام خیلی دهن پر کن دارید و درآمد شما از هر کدوم از اینا مبلغ خیلی قابل توجهی هست،قطعا قیمت خودرو سه برابر هم بشه خیلی براشون قیمت بالایی نیست. در ضمن اینکه ایشان خیلی تو جبهه مردم صحبت نمیکنن علتش اینه که نگران رأی نیاوردن تو مجلس نیستن نهایت یکی از پستاشون رو از دست میدن ولی خیلی سریع یه پست مهم دیگه بهشون واگذار میشه. حالا گیرن رأی نیارن چیز مهمی نیست (430435)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها