به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۰۵۲۸۸

واکنش باشگاه استقلال به حذف از آسیا

واکنش باشگاه استقلال به حذف از آسیا
گروه ورزشی:عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: چطور آن موقع که بدهی قطعی نداشتیم آقایان تصمیم به کنار گذاشتن استقلال گرفتند و توجیهی نداشتند? محمد مومنی درباره عدم تأیید مدارک باشگاه استقلال برای صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کمیته بدوی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تمامی مواردی که دوستان می‌گویند را انجام داده‌ایم. پول استراماچونی را با کمک‌ وزارت ورزش و جوانان و آقای قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی پرداخت کردیم. فدراسیون فوتبال باید کمک کند. تیمی هستیم که ۳۰ میلیون هوادار داخل کشور داریم و راحت نمی‌توانیم از این مسئله بگذریم و باید جواب هواداران را بدهیم.
 
وی افزود: سال گذشته بدهی نداشتیم ولی حذف شدیم، چرا؟ چطور آن موقع که هیچ بدهی قطعی نداشتیم آقایان تصمیم به کنار گذاشتن استقلال گرفتند و توجیهی نداشتند اما الان به این بهانه حذف می‌کنند؟ هواداران حق دارند تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. نماینده آنها هستیم تا حق‌شان را زنده کنیم. اگر بحث بدهی باشد، به هر جهت پرداخت کرده‌ایم. نامه‌ای به استراماچونی دادیم و گفتیم مطالباتش را نقد پرداخت می‌کنیم ولی به هر دلیلی سرپیچی کرد. برای پرداخت از طریق بین بانکی، کشورمان تحریم است و همه این موضوع را می‌دانند. بانک شهر، وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی کمک کردند تا پرونده استراماچونی را حل و فصل کنیم.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند پولش را از AFC بگیرد. پس می‌داند مشکلات چیست. مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بپذیرد. زمانی که نامه را به استراماچونی دادیم یعنی آمادگی پرداخت پول را داشته‌ایم و تاج می‌تواند با رایزنی این موضوع را به AFC انتقال دهد.
 
مومنی در خصوص دیدار فردای استقلال با نساجی مازندران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تصریح کرد: در روزهایی که انرژی بازیکنان به خاطر لیگ کمتر است، نیاز به تلاش مضاعف داریم که بتوانیم در این بازی و فینال موفق باشیم. با حضور غریبه آشنایی که در بین ما حضور دارد و زحمت می‌کشد، می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم. ساپینتو غریبه بامعرفتی است که خیلی محبت کرد و در روزهای سخت تنهای‌مان نگذاشت. بنابراین، بازیکنان باید تلاش کنند و پاسخ محبت‌های او را بدهند.

وی در رابطه با بحث فرصت یک هفته‌ای ساپینتو به باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد گفت: به غیر از ساپینتو گزینه‌ای نداریم. کارهایی که او کرده، فراموش نمی‌شود. داشتن زمین و بازیکنان مدنظر حق سرمربی است. مجموعه امام رضا (ع) را داریم که می‌توانیم چمن مصنوعی آن را به طبیعی تبدیل کنیم. در کنار آن مجموعه انقلاب هم هست. در خصوص بحث مطالبات بازیکنان نیز، جلسه‌ای با یکی از اپراتورها داشتیم و امیدواریم در روزهای پیش‌رو خبرهای خوبی برسد
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها