کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه پاییز

2 خرداد 1402 ساعت 13:22


گروه اقتصادی:شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو، شرایط پیش‌فروش برخی محصولات خود را برای متقاضیانی که جزو بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ هستند، اعلام کرد.به گزارش  تجارت نیوز، پیش فروش محصولات ایران خودرو که ۲۷ اردیبهشت آغاز شده بود تا ۷ خرداد ادامه دارد. متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در مهر ماه) ثبت‌نام کرده و تأیید شده‌اند، فرصت دارند تا در این مدت مبلغ پیش‌پرداخت خودروی خود را واریز کنند.
 

این اولویت‌ها مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره هستند و تغییر خودرو ممکن نیست. گرچه ایران خودرو قیمت پیش پرداخت این محصولات را اعلام کرده، اما قیمت نهایی در موعد تحویل و زمان دعوتنامه اعلام می‌شود. در این طرح ۶ خودرو عرضه می‌شوند که قیمت پیش‌پرداخت و بازار آنها در جدول زیر مشخص است.

برای خرید محصولات ایران خودرو، متقاضیان باید صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت‌نام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیرمعتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو
سند خودرو یک سال در رهن شرکت قرار خواهد گرفت و انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است. قیمت خودرو مطابق با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین‌شده، ثبت‌نام لغو خواهد شد. همچنین، در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد خواهد شد.


کد مطلب: 405357

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405357/پیش-فروش-محصولات-ایران-خودرو-ویژه-پاییز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir