به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۰۵۳۶۳

حمله اسطوره یونایتد به رییس لالیگا: نفرت انگیزی

حمله اسطوره یونایتد به رییس لالیگا: نفرت انگیزی
گروه ورزشی:ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شدت از رفتارهای خاویر تباس انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسید که جنجال ایجاد شده پس از توهین‌های ناراحت‌کننده هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور به این زودی به پایان برسد. 

بسیاری از بازیکنان رئال مادرید و همچنین ستاره‌های بزرگ فعلی و سابق دنیای فوتبال به حمایت از این بازیکن برخاستند و پست‌ها و تصاویری را برای نشان دادن همراهی‌شان با او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. با این حال، اظهارات این ستاره برزیلی به هیچ وجه به مذاق رییس لالیگا خوش نیامد و او ادعاهایی را در پاسخ به وینی در صفحه رسمی‌اش مطرح کرد که باعث تعجب بسیاری شد و کار حتی به جایی کشید که روبیالس به عنوان رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از وینیسیوس خواست که به صحبت‌های او توجه نکند. 

ظاهرا اظهارات مطرح شده از سوی تباس به شدت باعث عصبانیت و ناراحتی فردیناند شده که در 24 ساعت گذشته بارها به اتفاق رخ داده برای وینی پرداخته و از او حمایت کرده است. این ستاره سابق منچستریونایتد با انتشار تصاویر متن پست شده از سوی تباس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «فقط همین حالا استعفا بده! به حدی نفرت انگیز، شرم آور و غیر قابل درکی که من واقعا باورم نمی‌شود چنین مردی اجازه داشته باشد حتی پست‌هایش در شبکه‌‎های اجتماعی را خودش بنویسد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها