کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار به آرسنال: با این روحیه به جایی نمی‌رسید

2 خرداد 1402 ساعت 13:44


گروه ورزشی:گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که میکل آرتتا باید اول از همه برای تغییر روحیه و ذهنیت بازیکنان آرسنال اقدام کند.به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بیشتر هفته‌های این فصل صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بود اما در هفته‌های پایانی شرایط به صورت کامل برای آنها تغییر کرد.
 
چند نتیجه ضعیف باعث شد که این تیم جایش را در صدر جدول به شاگردان پپ گواردیولا بدهد و در نهایت هم این منچسترسیتی بود که موفق شد جام قهرمانی را برای سومین سال متوالی به خانه ببرد. نویل در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «شما باید برای غلبه بر سیتی استثنائی باشید. آرسنال به دنبال کسب 100 امتیاز بود. هیچکس فکر نمی‌کرد که آن‌ها به این شکل امتیاز از دست بدهند. آرسنال امتیازهای مهمی را در اوایل فصل به دست آورد.

فشار سیتی بسیار زیاد بود. فشار حضور در کورس قهرمانی هم بسیار زیاد بود. آن‌ها همچنان برابر بودند یا یک یا دو امتیاز فرق داشتند اما در هفته‌های پایانی شرایط کاملا عوض شد، مانند اتفاقی که برابر برایتون در خانه رخ داد.  
وقتی شما به روند ضیف این تیم نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که فصل گذشته هم در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان بودند اما در پایان فصل از دستش دادند. این چیزی است که آرتتا باید تغییر دهید. این مشکل روحی و ذهنی است که آن‌ها در مقطع پایانی فصل دارند و در دو فصل اخیر آن را تجربه کرده‌اند. اگر این اتفاق در 10 بازی آخر این دو فصل رخ نمی‌داد، آنها فصل قبل به لیگ قهرمانان رفته بودند و این فصل هم قهرمان می‌شدند.»


کد مطلب: 405372

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405372/هشدار-آرسنال-این-روحیه-جایی-نمی-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir