کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزنامه‌های ایتالیا: کابوس یوونتوس

2 خرداد 1402 ساعت 13:50


گروه ورزشی: شب گذشته دادگاه استیناف FIGC رای نهایی را در مورد رسوایی افزایش سرمایه باشگاه یوونتوس صادر کرد.
با رای جدید 9 امتیاز از بیانکونری کسر شد. جایگاه یوونتوس با این رای در سری A از 69 امتیاز به 59 کاهش یافته و آن‌ها را از رده دوم به هفتم رساند.
این اتفاق درحالی افتاد که درخواست تجدید نظر آن‌ها نسبت به کسر 11 امتیاز اخیرا مورد موافقت قرار گرفته و شاگردان مکس آلگری به رتبه دوم صعود کرده بودند. روزنامه‌های ایتالیایی به این موضوع حساس و عجیب در عناوین اصلی‌شان پرداخته‌اند:
1878678
"یووه، یک کابوس" تیتر اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت که به جریمه 10 امتیازی این تیم و سپس شکست 4-1 آن‌ها مقابل امپولی اشاره دارد. این نشریه ادعا کرد که یوونتوسی‌ها فکر می کردند حداکثر 5 امتیاز از آن‌ها کم شود.
1878679
"ناپل، لوئیز به لوچو پاس می‌دهد". این عنوان روی نسخه امروز کوریره دلو اسپورت به عنوان تیتر اصلی قرار دارد. این روزنامه مدعی است در صورتیکه لوچانو اسپالتی با قهرمان سری A تمدید نکند، لوئیز انریکه، سرمربی سابق اسپانیا در دسترس خواهد بود.
در میانه صفحه به یوونتوس اشاره شده است:"من یووه را غرق کردم. دادگاه تجدید نظر، چه تلخ: بیانکونری از رتبه دوم تا هفتم. آن‌ها 10 امتیاز را در جدول رده بندی از دست دادند و سپس با نتیجه 4-1 مقابل مغلوب شدند."

1878680
"یووه، چه حیف". این تیتر یک نسخه چاپ شده امروز توتو اسپورت است:"تیم تحقیر شده مقابل امپولی. دادگاه استیناف فدرال 5 امتیاز را تخفیف می‌دهد، اما بیانکونری را از صدر جدول به زیر کشید و از مسابقات اروپایی دور کرد."
1878681
نشریه ایل رومانیستا به تساوی 2-2 شب گذشته رم مقابل سالرنیتانا پرداخته و نوشته که با توجه به این نتیجه، اکنون تنها امید رم برای حضور در رقابت‌های فصل آینده چمپیونزلیگ، پیروزی در فینال لیگ اروپاست، دیداری که در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می‌شود و این نشریه با نام این شهر بازی کرده و با تیتر "بودارست" به تنها امید باقی مانده جالوروسی اشاره کرده است.


کد مطلب: 405378

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405378/روزنامه-های-ایتالیا-کابوس-یوونتوس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir