به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۵۳۸۲

روزنامه‌های انگلیس: نیوکسل در چمپیونزلیگ

روزنامه‌های انگلیس: نیوکسل در چمپیونزلیگ
گروه ورزشی: نیوکسل در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش از لسترسیتی میزبانی کرد و به تساوی بدون گل دست یافت.
کسب این نتیجه به نیوکسل اجازه داد تا 70 امتیازی شود و جایگاه سوم جدول رده بندی را حفظ کند تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.
نیوکسل آخرین بار در فصل 2002-2003 به مسابقات لیگ قهرمانان صعود کرده بود و اکنون پس از 20 سال قرار است شاگردان ادی هاو نماینده انگلیس در این رقابت‌های بزرگ باشند. روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس عناوین اصلی‌‌شان را به  صعود تاریخی نیوکسل اختصاص داده‌اند:
1878658
دیلی میل تصویر ضربه سر برونو گیمارش در یکقدمی دروازه لستر که به دستش برخورد کرد را منتشر کرده و تیتر زده:"اوه نه برنو! بزرگترین شانس از دست رفته فصل اما نیوکسل به لیگ قهرمانان صعود کرد."
1878659
دیلی اکسپرس با انتشار تصویر خوشحالی بازیکنان نیوکسل بیشتر تیترش را به لسترسیتی اختصاص داده است:"نقطه اوج." وضعیت لسترسیتی برای بقا در لیگ برتر به بازی هفته پایانی بستگی دارد و آن‌ها در فاصله 2 امتیاز کمتر از اورتون امیدوار هستند این تیم امتیاز از دست بدهد و آن‌ها در هفته آخر پیروز شوند تا در لیگ بمانند.

1878660
"یک امتیاز سهمیه چمپیونزلیگ برای نیوکاسل را قطعی کرد" تیتر یک امروز گاردین است. همچنین عنوان یادداشتی بالای صفحه به چشم می‌خورد که به نژادپرستی در لالیگا علیه وینیسیوس اشاره دارد.
1878661
واژه geordies در واقع به اهالی منطقه تینساید در شمال شرقی انگلیس اشاره دارد و عنوان "اطمینان نیوکسل" به تضمین حضور آن‎‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اشاره می‌کند.
1878663
"امتیاز گرفته شد" هم عنوان اصلی روزنامه آی اسپورت است که به بازگشت نیوکسل در بزرگترین سطح رقابت فوتبال باشگاهی اروپا ارتباط دارد.
1878664
سان اسپورت هم واژه geordies  را در کنار کلمه چهار قرار داده که به حضور نیوکسل بین چهار تیم برتر انگلیس اشاره می‌کند. در توضیح این عنوان به چشم می‌خورد:"بازگشت به لیگ قهرمانان پس از 20 سال."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها