کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازداشت چهار هوادار اتلتیکو به اتهام توهین به وینی

2 خرداد 1402 ساعت 13:54


گروه ورزشی: پرونده توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور به صورت جدی از سوی دادستانی اسپانیا مورد بررسی قرار گرفته و قرار است به جرائم صورت گرفته از سوی افراد دخیل در این پرونده رسیدگی شود. 

پلیس اسپانیا ساعتی قبل خبر داد که چهار نفر از هواداران اتلتیکو مادرید که پیش از این به آویزان کردن عروسکی که پیراهن وینیسیوس را به تن داشت متهم شده بودند بازداشت شدند. 

این اتفاق در اواخر ماه ژانویه و پیش از برگزاری دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا رخ داد. 

چهار نفر از هواداران اتلتیکو مادرید بنری را روی پلی مقابل مجموعه تمرینی رئال مادرید آویزان کردند که روی آن نوشته شده بود «مادرید از رئال بیزار است» و در کنارش عروسکی به صورت نمادین به دار آویخته شده بود که پیراهن وینیسیوس را به تن داشت. 

گفته می‌شود که این چهار نفر از اعضای جایگاه هواداران متعصب اتلتیکو هستند و یک نفر از آنها نیز پیش از این سابقه ضرب و جرح را در پرونده قضایی‌اش داشته است. 

لالیگا در این مورد شکایتی را در شعبه 28 دادگاه مادرید طرح کرده بود و گزارشی از سوی نیروهای امنیتی هم در این پرونده وجود داشت که به صورت دقیق به جرم صورت گرفته از سوی این افراد اشاره داشت.


کد مطلب: 405385

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405385/بازداشت-چهار-هوادار-اتلتیکو-اتهام-توهین-وینی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir