کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر اکیپ رد شد: یونایتد با نیمار مذاکره نمی‌کند

2 خرداد 1402 ساعت 13:56


گروه ورزشی: اتفاقات رخ داده در پاریس در چند ماه اخیر و اعتراض شدید هواداران به نیمار در طول این مدت باعث شده که بحث جدایی او از پاری سن ژرمن از هر زمان دیگری جدی‌تر باشد. 

این بازیکن برزیلی همچنان با پی اس جی قرارداد دارد اما مدیران این باشگاه هم آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه با فروش او موافقت کنند. 

از مدتی قبل شایعاتی درباره علاقه مدیران یونایتد به جذب این ستاره پاری سن ژرمن به گوش رسیده بود اما روز گذشته نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرد که مذاکرات برای انتقال او به اولدترافورد به صورت رسمی آغاز شده است. 

آن‌ها مدعی شده بودند که کاسمیرو به عنوان هم تیمی او در تیم ملی برزیل نقش مهمی را در متقاعد کردن نیمار برای حضور در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده و نیمار آماده است تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش کسب کند. 

اما روزنامه انگلیسی دیلی میل با تکذیب ادعای اکیپ خبر داده که اریک تن‌هاخ به هیچ وجه علاقه‌ای به جذب این بازیکن پرحاشیه که هنوز دو سال دیگر هم از مهلت قراردادش با پی اس جی باقی مانده و احتمالا مبلغ قابل توجهی برای خریدش مورد نیاز باشد ندارد. 

پیش از این از چند باشگاه لیگ برتری دیگر مانند نیوکسل هم به عنوان مشتریان جدی نیمار نام برده شده بود اما  قوانین فرپلی مالی شاید کار را برای انتقال این بازیکن به این باشگاه دشوار کند.


کد مطلب: 405387

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405387/خبر-اکیپ-رد-یونایتد-نیمار-مذاکره-نمی-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir