به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۰۵۴۰۰

اعلام رسمی بازنشستگی اسطوره بسکتبال ان‌بی‌ای

اعلام رسمی بازنشستگی اسطوره بسکتبال ان‌بی‌ای
گروه ورزشی: نهمین بازیکن امتیازآور تاریخ ان بی ای، رکورددار کسب امتیاز، ریباند و انجام بازی برای تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک و همچنین عضو تیم تاریخ لیگ ان بی ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد برگزاری این مسابقات، با انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.
صحبت از کارملو آنتونی، ابرستاره بسکتبال امریکا در قرن بیست و یک است. بازیکنی که 10 بار در تیم منتخب آل استار لیگ ان بی ای قرار گرفت و با سه طلا و یک برنز المپیک، از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بسکتبال امریکا است.
آنتونی در شرایطی در آستانه 39 سالگی با انتشار یک پیام ویدیویی پایان دوران ورزشی خود به عنوان بازیکن را اعلام کرد که در دنور، نیویورک، اوکلاهاما، هیوستون، پورتلند و لیکرز سابقه بازی داشت و در نهایت با گفتن این متن جالب در ویدیویی که در صفحه خود در شبکه های اجتماعی قرار داده، بازنشستگی‌اش را اعلام کرد: "من روزهایی را به یاد می‌آورم که چیزی نداشتم جز یک توپ در زمین و رویای به دست آوردن چیزی بیشتر. بسکتبال خروجی من بود. هدف من قوی بود. شهرهایی که از آنها نمایندگی می‌کردم به من افتخار می‌کردند و هواداران در طول بازی از من حمایت کردند. من برای همیشه از آن افراد و مکان‌ها سپاسگزارم، زیرا آنها از من کارملو آنتونی ساختند."

1878667
برچسب ها: بسکتبال NBA
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها