به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۴۰۵۴۴۸

پیش‌بینی توتی از فینال کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ

پیش‌بینی توتی از فینال کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ
گروه ورزشی: اسطوره رم درباره فینال جام حذفی ایتالیا که بین اینتر و فیورنتینا برگزار می‌شود، گفت خوشحال می‌شود اگر فیورنتینا جام را ببرد. در این صورت بنفشها برای اولین بار از سال 2001 است که به این افتخار دست پیدا می‌کنند. او همچنین گفت اگر اینتر در فینال، جلو بیفتد، تعجب نخواهد کرد.
توتی گفت: «مدعی مشخصی وجود ندارد. سخت است در فینال یک تیم را از پیش برنده بدانی، آن هم در یک تک بازی که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. بین این دو تا تیم، اینتر جلو می‌افتد اما من خوشحال می‌شوم اگر فیورنتینا برنده شود.»
توتی همچنین توضیح داد که خوشحال می‌شود اگر اینتر در فینال لیگ قهرمانان بتواند منچسترسیتی پپ گواردیولا را شکست دهد: «شاید اینتر بتواند در لیگ قهرمانان (باخت برابر فیورنتینا را) جبران کند. این طوری خیلی خوب می‌شود.»
فینال جام حذفی ایتالیا فرداشب در رم برگزار خواهد شد و در آن، اینتر برای به دست آوردن اولین جام خود در این فصل با فیورنتینا روبرو خواهد شد. دومین فینال بزرگ اینتر بیستم خرداد است که در آن با سیتی بازی خواهد کرد.
خود توتی اگرچه هیچوقت نتوانست در لیگ قهرمانان موفق شود اما با مدال طلای جام حذفی غریبه نیست و دو بار در سال‌های 2007 و 2008 توانسته جام حذفی ایتالیا را همراه رم ببرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها