به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۰۵۴۴۹
به گزارش دیاریو اسپورت

درخواست بارسا: مجوز ویژه برای بازگرداندن مسی

درخواست بارسا: مجوز ویژه برای بازگرداندن مسی
گروه ورزشی: روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا اعلام کرد باشگاه بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که بر اساس آن محدودیت‌های فعلی علیه بلوگرانا برداشته شده و بارسا می‌تواند بازیکنان جدید به خدمت گرفته و قرارداد آنها را ثبت کند. بر اساس این مجوز بارسا همچنین می‌تواند تمدید قرارداد بازیکنان فعلی‌اش را رسما به ثبت برساند.
بارسلونا دیروز با ارسال برنامه اقتصادی خود به لالیگا خواهان دریافت مجوزی ویژه شده و منتظر پاسخ لیگ اسپانیا است. دیروز رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که این طرح اقتصادی به لالیگا رسیده ولی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.
بر اساس گزارش‌ها لالیگا به محض دریافت طرح اقتصادی بارسلونا به این باشگاه اعلام کرده با توجه به پیچیدگی‌های این طرح امکان‌سنجی اقتصادی امکان پاسخ فوری به آن وجود ندارد و باشگاه کاتالان فعلا باید صبر کند.
1876912
اما دیاریو اسپورت در گزارش امروز خود به نقل از منابع درون باشگاه بارسا می‌گوید مدیریت باشگاه به طرح اقتصادی خود اعتقاد کامل داشته و معتقدند این طرح همه نگرانی‌های لالیگا را رفع خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، بارسلونا به این علت برای تصویب هر چه سریع‌تر طرح اقتصادی‌اش اصرار دارد که مایل است به محض پایان فصل شرایط لازم برای مذاکره جدی با لیونل مسی را داشته باشد. بارسلونا بر خلاف برخی شایعات، بازگرداندن لئو مسی را مهم‌ترین پروژه تابستانی خود تعریف کرده است.
1872403
این در حالی است که خاویر تباس، رئیس لالیگا، در روزهای گذشته اعلام کرد بارسلونا برای دریافت تاییدیه این لیگ دست‌کم باید مجموع دستمزد پرداختی به بازیکنانش را 200 میلیون یورو کاهش دهد یا برای خرید بازیکنان جدید چاره‌ای جز معرفی درآمدهای تازه ندارد.
ادعای اصلی مطرح شده در گزارش روزنامه اسپورت این است که بارسلونا به همراه طرح اقتصادی‌اش یک درخواست مهم از لالیگا داشته و خواهان به دست آوردن مجوزی استثنایی بوده است. بر اساس این مجوز ویژه لالیگا به بارسلونا اجازه می‌دهد به جای اثبات درآمد 200 میلیون یورویی در تابستان امسال، این میزان درآمد را در طول یک دوره دو ساله به دست آورده و مدارک آن را ارائه بدهد. 
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها