به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۰۵۴۵۰

رسمی: بوکایو ساکا تا 2027 در آرسنال

رسمی: بوکایو ساکا تا 2027 در آرسنال
گروه ورزشی: قرارداد جدید او چهار ساله است و تا سال 2027 اعتبار دارد. همچنین گفته می‌شود طبق قرارداد جدید، دستمزد او به دست کم 200 هزار پوند در هفته افزایش یافته که این رقم بنا بر پاداش‌ها می‌تواند تا 300 هزار پوند برسد.
ساکای 21 ساله در 8 سالگی به آکادمی باشگاه آرسنال پیوست و پله‌های ترقی را در این باشگاه طی کرد و به جایی رسید که در دو فصل گذشته، در تک تک بازی‌های آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته است.
ساکا در سال‌های 2021 و 2022 دو سال متوالی بهترین بازیکن باشگاه در رای‌گیری از هواداران شد و اولین بازیکن آرسنال بعد از تیری آنری در 2005 شد که دو سال پیاپی این عنوان را به دست می‌آورد.
ستاره جوان آرسنال گفت: «واقعا خوشحالم. برای برداشتن قدم بعدی، در جای درستی هستم. آرسنال باشگاه زیبایی است و من هم خیلی خوشحالم. وقتی در آکادمی باشگاه بودم، فقط بچه‌ای بودم که می‌خواست بازی کند و لذت ببرد؛ اما هرچه سن‌تان بالاتر می‌رود، قضیه برایتان جدی و جدی‌تر می‌شود.»
او ادامه داد: «وقتی اولین بازی را در تیم اصلی انجام دادم، پیش خودم گفتم: "خدایا، واقعا انجامش دادم." به آن رویا دست پیدا کردم و حالا می‌خواهم بمانم و این روند را حفظ کنم.»
آرسنال امیدوار است تا ساکا پرچم‌دار حرکت رو به جلوی تیم در فصل آینده باشد: «حتی فکر کردن به اینکه این فصل را چطور تمام کردیم و چطور می‌شد تمام کنیم، آزاردهنده است. اما از دو، سه سال قبل که دارم برای این تیم بازی می‌کنم، چیزی که دیده‌ام این است که تیم و باشگاه دارند رشد می‌کنند و ما در مسیر درستی قرار داریم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها