به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۰۵۴۵۲

بازگشت نیمار از آغاز پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن

بازگشت نیمار از آغاز پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی: نیمار بعد از 19 اسفند و جراحی لیگامنت مچ پای راستش در بیمارستان آسپتار دوحه تاکنون حاشیه‌نشین بوده است. ستاره برزیلی در بازی 30 بهمن مقابل لیل مصدوم شد و برنامه ریکاوری مخصوصی برای او تهیه شد تا در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به زمین برود.
اما تمام طرف‌های درگیر به این نتیجه رسیدند که عاقلانه این است که او پایش را جراحی کند، که به این ترتیب فصل برایش به پایان رسید. روزنامه اکیپ نوشت، به لطف این جراحی، نیمار 31 ساله همچنان می‌تواند تا چند فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند.
اکیپ همچنین نوشت، آخرین ارزیابی‌های مچ پای ستاره برزیلی نشان می‌دهد هیچ مشکل خاصی پیش نیامده و روند بهبود او طبق برنامه پیش می‌رود. با توجه به اینکه انتظار می‌رود دوران نقاهت او چهار ماهه باشد، نیمار در اواسط ماه جولای (اواخر تیر ماه) به تمرینات بازخواهد گشت.
البته اطراف نیمار حتی در شرایطی که قادر به بازی نیست، پر از حاشیه و اخبار گوناگون است. در آخرین اتفاق، روزنامه اکیپ فاش کرد که پاریسی‌ها در حال مذاکره با منچستریونایتد هستند تا او را به این غول انگلیسی بفروشند اما رسانه‌های انگلیسی گزارش کردند که اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، هیچ علاقه‌ای به این بازین گران‌قیمت و پرحاشیه ندارد و او را نمی‌خواهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها