کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از کسر 10 امتیاز: فاجعه جدید در انتظار یووه

2 خرداد 1402 ساعت 18:27


گروه ورزشی: بانوی پیر روز گذشته با 10 امتیاز جریمه روبه‌رو شد و از رده دوم جدول به هفتم سقوط کرد. به این ترتیب، آنها برای صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد باید هر دو مسابقه باقی مانده خود را ببرند و امیدوار باشند که میلان، آتالانتا و رم امتیاز از دست بدهند.
با این حال، ماجرای جریمه‌های یووه اینجا تمام نمی‌شود. قرار است پانزدهم ژوئن (حدود سه هفته دیگر) یعنی دو هفته بعد از پایان سری آ یک دادگاه جدید دیگر در مورد «مانور دستمزدها» برگزار شود.
این دادگاه درباره مانور یووه روی دستمزد بازیکنان، شراکتش با سایر باشگاه‌ها و رابطه‌اش با ایجنت‌ها برگزار می‌شود. البته مدیران یووه هنوز این شانس را دارند که تا قبل از برگزاری جلسه دادگاه، با دادستانی مذاکره کنند و به نتیجه مشترکی برسند و در نتیجه نیازی به دادگاه نباشد.
حالا باید دید در نتیجه مذاکرات و یا بعد از آن، در دادگاه جدید باز هم از یوونتوس امتیاز کسر می‌شود؟ و اگر این اتفاق بیفتد، جریمه باید در همین فصل اعمال شود یا به فصل آینده موکول خواهد شد.
سازمان لیگ ایتالیا باید جدول لیگ را در سی‌ام ژوئن به تایید نهایی برساند و اگر یووه به حکم دادگاه دوم اعتراض کند، نتیجه آن بعد از سی‌ام ژوئن مشخص خواهد شد و یعنی کسر امتیاز احتمالی به فصل بعد موکول می‌شود.


کد مطلب: 405455

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405455/کسر-10-امتیاز-فاجعه-جدید-انتظار-یووه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir