به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۵۴۵۷

کارلتو تایید کرد: می‌خواستم تیم را بیرون بکشم

کارلتو تایید کرد: می‌خواستم تیم را بیرون بکشم
گروه ورزشی: یکی از سوالاتی که پس از بازی جنجالی والنسیا-رئال مطرح شد، در مورد این بود که چرا کارلو آنچلوتی تیم را از زمین بیرون نکشید؟ در جریان بازی کادیز-والنسیا وقتی یکی از بازیکنان کادیز به دیاخابی توهین نژادپرستانه کرد، بازیکنان والنسیا میدان را ترک کردند و پس از صحبت‌های داور راضی به بازگشت شدند ولی در مستایا که صدها نفر روی سکوها به وینیسیوس توهین کردند، رئالی‌ها میدان را ترک نکردند. ترک میدان اما قانونی است؟
طبق پروتکل‌ها، ابتدا داور باید به سرپرست والنسیا اطلاع می‌داد که از طریق بلندگو به هواداران اخطار داده شود. این اتفاق نیز رخ داد. در قدم بعدی و اگر شعارها متوقف نمی‌شد، داور می‌توانست بازی را متوقف کرده و دو تیم راهی رختکن شوند و اگر باز هم جو ورزشگاه آرام نمی‌شد، داور دستور به پایان مسابقه می‌داد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود تایید کرد که به بیرون کشیدن تیم فکر کرده بود و این را با بازیکنانش و داور در میان گذاشت اما دی‌بورگوس (داور) اطمینان داد که همه چیز تحت کنترل او است. اگر در نهایت کارلتو بدون توجه به داور، بازیکنان را بیرون می‌کشید، در نهایت همه چیز به نظر نهایی داور بستگی داشت ولی کارلتو تصمیم گرفت بازیکنانش در میدان بمانند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها