کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تندترین انتقاد از تباس: شرم‌آور و غیر قابل تحمل هستی!

2 خرداد 1402 ساعت 18:35


گروه ورزشی: خاویر تباس، رئیس لالیگا، در روزهای اخیر به خاطر اظهاراتش درباره حملات نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در دیدار اخیر این تیم مقابل والنسیا با انتقاد مواجه شده است.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی، که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه‌های تلویزیونی این کشور حضور دارد در گفت‌‌وگویی با بی‌بی‌سی اظهاراتی بسیار تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد. ریچاردز واکنش خاویر تباس به نژادپرستی علیه وینیسیوس را شرم‌آور خواند و گفت تحمل شنیدن حرف‌های تباس را ندارد و هر وقت به او گوش می‌دهد خونش به جوش می‌آید!
بعد از اتفاقات جنجالی دیدار رئال و والنسیا، تباس به وینیسیوس توصیه کرد پیش از انتقاد به لالیگا اطلاعاتش را افزایش دهد. رئیس لالیگا همچنین مدعی شد که وینیسیوس در گذشته دو بار خواهان جلسه با لالیگا برای بررسی توهین‌های نژادپرستانه شده ولی خودش در این جلسات حضور پیدا نکرده. تباس گفت نه لالیگا و نه اسپانیا نژادپرست نیستند و هیچکس نباید آنها را به این صفت متهم کند.
میکا ریچاردز در صحبت‌های خود گفت: "تباس سعی کرد جای قربانی و مقصر را عوض کند. واقعا شرم‌آور است. وقتی به حرف‌های او گوش می‌دهم خونم به جوش می‌آید. این مسئله‌ای فوتبالی نیست بلکه معضلی است که انسان‌های زیادی هر روز با آن مواجه هستند."
این کارشناس انگلیسی در ادامه گفت علت حل نشدن مشکل نژادپرستی این است که تعدادی کافی از افراد آن را یک مشکل واقعی نمی‌بینند. او در ادامه گفت راه‌حل مسئله حرکات نمادین مثل زانو زدن پیش از شروع بازی‌های فوتبال نیست و باید اقدامات عملی و پیش‌گیرانه در دستور کار قرار بگیرد.


کد مطلب: 405465

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405465/تندترین-انتقاد-تباس-شرم-آور-غیر-قابل-تحمل-هستی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir