کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داوود فنایی مربی گلرهای تیم امید می‌شود؟

یک پرسپولیسی در تیررس سرمربی استقلالی

2 خرداد 1402 ساعت 18:36


گروه ورزشی: رضا عنایتی بعد از انتخاب به عنوان تیم زیر 23 ساله‌های ایران برنامه های خود را جلو می‌برد. او فعلا محمدحسن رجب‌زاده را به عنوان یکی از دستیاران خود انتخاب کرده و قرار است کادرفنی اش را به مرور تکمیل کند.
جدا از این که رضا عنایتی یک مربی کروات را برای حضور در کادرفنی خود در نظر گرفته، او روی داوود فنایی هم نظر مثبتی دارد.
دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که سابق کار کردن به عنوان مربی گلرها در پرسپولیس را دارد، طی فصل گذشته در هوادار تهران مربیگری دروازه‌بان ها را برعهده داشت. فنایی که رابطه خوبی با عنایتی دارد، حالا مورد نظراو برای حضور در تیم امید است.
1878811
فنایی در شرایطی مد نظر عنایتی قرار گرفته که این روزها مشغول آماده سازی گلرهای این تیم برای حضور در نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس است. به نظر می‌رسد بعد از پایان کار هوادار در فصل جاری شاهد جدایی این مربی باتجربه از کادرفنی ساکت الهامی و حضور او در کنار رضا عنایتی باشیم.
نکته قابل توجه این است که محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوان هوادار یکی از گزینه‌های اصلی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم امید است که امسال زیر نظر فنایی کار کرده و حالا در صورت حضور این مربی در تیم المپیک بار دیگر شاگردش خواهد شد.
1878812
تمرینات ویژه‌ای که فنایی برای خالدآبادی قبل از بازی با پرسپولیس در نظر گرفت؛ احتمالا به زودی شاهد تکرار این صحنه‌ها در تیم امید هستیم. 


کد مطلب: 405466

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405466/یک-پرسپولیسی-تیررس-سرمربی-استقلالی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir