به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۰۵۵۳۸

حراج یکی از جاذبه‌های نیویورک 

حراج یکی از جاذبه‌های نیویورک 
گروه گوناگون: ساختمان مثلثی فلت‌آیرن (Flat Iron) یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های نیویورک به مبلغ ۱۶۱ میلیون دلار (حدود ۱۵۰ میلیون یورو) چکش حراج خورد. این حراج پس از اختلاف بین پنج مالک قبلی توسط به دستور دادگاه انجام شد.
این سازه با طراحی منحصر به فرد که گویا اتوکاری شده، با ارتفاع تقریبی ۹۰ متر در سال ۱۹۰۲ افتتاح شد. بسیاری فلت آیرن را در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی دیده‌اند.
تا چند سال پیش، تمام ۲۱ طبقه ساختمان را یک گروه از ناشران اجاره کرده بودند ولی مدت زمانی است که از آن نقل مکان کرده‌اند. این ساختمان در تقاطع برادوی و در قطب منهتن واقع شده است.
در یک رقابت نیم ساعته در مناقصه‌ای در مقابل دادگاه منتهن در نهایت پیشنهاد قیمت جف گورال یک فعال املاک و مستغلات که قبلا مالک بخشی از این ساختمان مثلثی‌شکل بوده، پذیرفته شد.
در حراج قبلی در پایان ماه مارس، گورال از جیکوب کارلیگ با پیشنهاد ۱۹۰ میلیون دلار شکست خورد ولی پس از اینکه گارلیگ نتوانست پیش پرداخت اولیه ۱۹ میلیون دلاری را به موقع بپردازد، حق خرید او منقضی شد.
مالکان پیشین یکی از جاذبه‌های توریستی نیویورک، شامل چهار شرکت املاک و مستغلات با سهم ۷۵ درصدی و همچنین ناتان سیلورستاین مالک ۲۵درصدی آن بودند. اختلاف مالکان بر سر ایده‌هایی چون ممانعت سیلورستاین از بازسازی ساختمان و همچنین ادعای بی‌توجهی به لزوم تبلیغات بیشتر برای این سازه بوده است.
برچسب ها: نیویورک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها