کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض‌طرفداران جوکرِِ؛از بازی دراین‌فیلم‌انصراف بده

3 خرداد 1402 ساعت 15:43


گروه فرهنگی: تعداد زیادی از طرفداران و دوستداران واکین فونیکس از او درخواست کردند در فیلم جدید خود بازی نکند و از حضور در آن انصراف دهد.به گزارش صبا، تاد هاینز وظیفه کارگردانی این فیلم بدون نام را به عهده دارد و مضمون آن، نگاهی به موضوع حساس و بحث برانگیز همجنس خواهی دارد.

خبر حضور فونیکس در این فیلم را هاینز به رسانه ها داده و خود بازیگر هنوز در این رابطه صحبتی نکرده است.
با این وجود، دوستداران بازیگر که هنوز خاطره بازی تحسین برانگیز او در «جوکر» را در ذهن دارند، در شبکه های اجتماعی از او خواسته اند از حضور در فیلم هاینز انصراف دهد.این در حالی است که هاینز مدعی شده طرح اصلی فیلمنامه اریژینال این فیلم از سوی فونیکس به او مطرح و ارائه شده است.

به گفته کارگردان: «من و فونیکس به عنوان نویسندگان فیلمنامه، طرح اصلی آن را نوشته و آماده کار کرده‌ایم. به این ترتیب، نام او در ترکیب فیلمنامه نویسان هم خواهد بود. این داستان درباره دلدادگی دو مرد جوان است که در دهه سی میلادی رخ می دهد.»طبق شنیده‌ها کلید فیلمبرداری فیلم اوایل سال آینده میلادی زده می شود و مخالفان تولید آن، همین روزها کمپین «نه» به ساخت فیلم را شروع می‌کنند.

رسانه ها با توجه به مخالفت بخش بزرگی از طرفداران فونیکس به تولید فیلم، به مخالفت عمومی خانواده ها و نهادهای مدافع حقوق خانواده و مقامات کلیسا به ساخت چنین فیلم‌هایی اشاره می کنند.این مخالفان بر این باور هستند که تولید فیلمهایی با چنین مضمون‌هایی، در نقطه مقابل دفاع از کیان خانواده و روابط اجتماعی افراد قرار دارد.تحلیل‌گران سینمایی با توجه به تعداد زیاد اعتراضات به فیلم تازه فونیکس، این گونه اظهارنظر می کنند که او به احتمال زیاد از همکاری در ساخت آن انصراف خواهد داد.بازیگر که تخصص بالایی در بازی و حضور در درام های اجتماعی و غیرمتعارف دارد، قسمت دوم ژوکر را برای نمایش عمومی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند.


کد مطلب: 405549

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405549/اعتراض-طرفداران-جوکر-بازی-دراین-فیلم-انصراف-بده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir