به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۰۵۵۵۰

استقلال به دنبال انتقام از پرسپولیس است

استقلال به دنبال انتقام از پرسپولیس است
گروه ورزشی:پیشکسوت استقلال می‌گوید نساجی برای حضور در فینال جام حذفی مقابل استقلال از انگیزه بالایی برخوردار است و آبی‌ها نباید این تیم‌ را دست کم بگیرند.شاهین بیانی، بازیکن سابق استقلال درباره بازی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی سختی است زیرا هر دو تیم برای حضور در فینال رقابت‌های جام حذفی انگیزه دارند و همین حساسیت بازی را دوچندان می‌کند. امیدوارم که استقلال برنده بازی باشد و به فینال برسد.
 
وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند نساجی حریف آسانی برای استقلال خواهد بود تصریح کرد: اینطور نیست و استقلال نباید فریب جایگاه نساجی را در لیگ برتر بخورد. این بازی تک‌حذفی است و هیچ کدام از تیم‌ها حق اشتباه کردن نخواهند داشت. نساجی فصل گذشته قهرمان شده و می‌خواهد امسال هم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.
 
بیانی درباره عملکرد استقلال در پایان لیگ برتر افزود: استقلال امسال بدشانس بود؛ از تغییرات در مدیرعاملی گرفته تا اشتباهات داوری و مشکلات مالی که باعث شد تمرکز این تیم به هم بخورد. استقلال امسال می‌توانست عنوان قهرمانی را تکرار کند و حتی تا هفته‌های پایانی هم جزو مدعیان قهرمانی بود ولی نتوانست در کورس باقی بماند.
 
"قرارداد ساپینتو باید تمدید شود؟" پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال گفت: ساپینتو مربی خوبی است و برای سال اول نتایجش بد نبوده است. او اگر از ابتدای فصل آینده سرمربی استقلال باشد می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. فقط نیاز به کمی برنامه‌ریزی دارد و مسئولان استقلال هم باید هرچه زودتر قرارداد این مربی را تمدید کنند. نظر هیات مدیره استقلال است که ساپینتو را در تیم‌ نگه دارد یا خیر ولی به نظر می‌رسد مسئولان استقلال از نتایج تیم رضایت دارند و به زودی قرارداد این مربی را تمدید می‌کنند.بیانی درباره اینکه استقلالی‌ها دوست دارند در فینال جام حذفی با پرسپولیس بازی کنند بیان کرد: بازی جذابی خواهد شد زیرا استقلال در لیگ مقابل این تیم شکست خورد و به نوعی قهرمانی را از دست داد و به همین خاطر به دنبال انتقام است.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها