کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلایو اوون و دیزی ریدلی دردرام دلهره‌آور نظافتچی

3 خرداد 1402 ساعت 15:48


گروه فرهنگی:کلایو اوون بازیگر انگلیسی تبار سینما، در کنار دیزی ریدلی در درام دلهره آور «نظافتچی» بازی می کند.به گزارش  صبا، این اکشن سطح بالا در شهر لندن اتفاق می افتد و در مکان هایی خاص فیلمبرداری می شود.
 

مارتین کمپل که سابقه کارگردانی «کازینورویال» از مجموعه فیلمهای جیمزباند را دارد، پشت دوربین نظافتچی قرار می گیرد.داستان فیلم دنبال کننده گروهی از فعالان مدنی و اجتماعی است که در مخالفت با سیاستهای غلط دولتمردان، دست به یک گروگان گیری در مرکز معروف شارد لندن می‌زنند.

این مکان که لقب یکی از بزرگترین و مجهزترین آسمانخراش های لندن را دارد، میزبان نشست سالانه مدیران یک کمپانی بزرگ ذخایر انرژی است.زمانی که یکی از اعضای این گروه مدنی تصمیمی خودسرانه برای کشتن چند تن از گروگانها می‌گیرد، اختلاف بین آنها آغاز می‌شود.

اینجاست که پای ریزی ریدلی به ماجرا باز می شود. او که قبل از این سربازی جنگی بوده و حالا به عنوان یک نظافتچی در آسمانخراش شارد کار می کند، اتفاقا در این مکان حضور دارد و زمام کارها را به‌دست می‌گیرد تا گروگان‌ها را نجات دهد.کلایو اوون هم یک افسر امنیتی است که همراه تیم خود راهی محل می شود تا به این خانم نظافتچی قهرمان اکشن کمک کند.

نظافتچی به عنوان محصول مشترک سینمای دو کشور انگلستان و فرانسه و با هزینه ای حدود ۲۰ میلیون دلار تولید می شود.سازندگان فیلم اواخر فصل تابستان را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری انتخاب کرده اند، تا آنرا برای اکران عمومی در اواخر فصل تابستان سال آینده میلادی آماده کنند.

با آنکه کمپل اعلام کرده صحنه های فیلم در برج شارد و در مکانهای واقعی فیلمبرداری می شود، اهل فن انجام این کار را کمی بعید می دانند.شارد جدای از آنکه محل کار و فعالیت بسیاری از شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی است، به عنوان یکی از جاذبه های توریستی مشهور شهر لندن هم درآمده و همواره بازدیدکنندگان زیادی دارد.

به همین خاطر پیش بینی می شود فقط بخش کوچکی از فیلم در این مکان جلوی دوربین برود و بقیه صحنه ها با بازسازی برج شارد، فیلمبرداری شوند.کلایو اوون که بیشتر به عنوان بازیگر محصولات غیرمتعارف سینمایی شناخته می شود، دو فیلم اروپایی «عقب نشینی» و «مسیو اسپید» را آماده نمایش عمومی دارد.دیزی ریدلی هم که با ایفای نقش کاراکتر ری در سری جدید «جنگ ستارگان» به شهرت رسید، این نقش را در قسمت تازه این فرانچایز تکرار خواهد کرد.


کد مطلب: 405551

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405551/کلایو-اوون-دیزی-ریدلی-دردرام-دلهره-آور-نظافتچی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir