به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۰۵۵۶۷

مرد قهرمان عقاب جوجه‌هایش را نجات داد

مرد قهرمان عقاب جوجه‌هایش را نجات داد
گروه فیلم: این ویدئوی تاثیرگذار از نجات یک عقاب طلایی بال شکسته و دو جوجه کوچکش ممکن است جالب‌ترین ویدئویی باشد که در این ماه تماشا می‌کنید!
در این ویدئو تلاش‌های قهرمانانه و به ظاهر موفق یک مرد برای نجات نه تنها یک عقاب طلایی مادر، بلکه دو جوجه‌اش را مشاهده می‌کنید.
در این کلیپ نگاهی اجمالی به دو جوجه عقاب طلایی می‌اندازیم که پس از آسیب دیدن مادرشان در لانه خود در بالای یک درخت بزرگ گیر کرده اند. لانه سازی برای عقاب‌های طلایی کار بزرگی است. فاصله زمانی بین تخم‌گذاری تا مستقل شدن جوجه‌ها می‌تواند شش ماه باشد. این پرندگان باشکوه در صخره‌ها در مناظر کوهستانی یا در درختان بلند در مناظر مسطح لانه می‌سازند.
این سازه از چوب‌های کوچک ساخته شده است که به طور هوشمندانه‌ای در هم قفل شده اند تا یک سکوی امن را برای تخم‌گذاری روی آن تشکیل دهند. سپس، داخل آن با چیزی نرم‌تر پوشانده می‌شود، اغلب شاخه‌های برگ دار.
عقاب‌های طلایی ممکن است سال‌ها در یک لانه زندگی کنند یا به طور متناوب بین لانه‌های مختلف زندگی کنند.
پس از ۴۳ تا ۴۵ روز، جوجه‌ها از تخم بیرون می‌آیند. مادر با آن‌ها می‌ماند و تا حدود ۴۰ روزگی آن‌ها در لانه می‌خوابد. آن‌ها در حدود ۷۰ روزگی پر‌های نسبتا مناسبی درمی‌آورند، اما تا سه هفته دیگر آماده پرواز نیستند. به طرز شگفت انگیزی، آن‌ها تا زمانی که حدود پنج سال نشوند، پر‌های کامل بزرگسالی خود را به دست نمی‌آورند، بنابراین این پرندگان هنوز کار‌های زیادی برای بزرگ شدن دارند!

...
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها