به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۰۵۶۱۲

از تلاش برای نیفتادن تا مدعی لیگ برتر!

از تلاش برای نیفتادن تا مدعی لیگ برتر!
گروه ورزشی: آنهایی که فوتبال را با جزئیات بیشتری دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند که سایپا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول برای نیفتادن تلاش می‌کرد و تنها به لطف نتایج ضعیف‌تر ویستاتوربین بود که مقابل تیم سقوط کرده شاهین بوشهر که رمقی هم برای رقابت نداشت، در هفته پایانی پیروز شد و ماندنش در لیگ دسته اول پس از حضور سه مربی که سعید اخباری، امید روانخواه و حمید درخشان بودند، قطعی شد.
فصل جدید اما مدیران باشگاه رویکرد متفاوتی را در پیش گرفتند و با تزریق منابع مالی و استخدام محمود فکری سعی کردند، شرایط بهتری را برای تیم فوتبال باشگاه رقم بزنند؛ تلاش‌هایی که جواب داد و آنها از همان هفته‌های ابتدایی در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفتند.
شاید اگر آن حواشی عجیب پیرامون کنار گذاشتن محمود فکری و انتخاب مهدی حسینی‌نسب به عنوان سرمربی تیم رخ نمی‌داد، حالا آنها حتی می‌توانستند بالاتر از استقلال خوزستان به عنوان دومین سهمیه لیگ دسته اول برای حضور در لیگ برتر معرفی شوند.
1879219
فصل گذشته سایپا در آخرین بازی با سرمربیگری حمید درخشان موفق شد در لیگ دسته اول ماندنی شود و به لیگ دسته دوم سقوط نکند.
علاوه بر این در سایر رشته‌های باشگاه هم شرایط در فصلی که گذشت برای نارنجی‌پوشان خوب بوده است و آنها علاوه بر تکرار موفقیت در فوتبال پایه که به عادتی همیشگی در این باشگاه بازیکن‌ساز تبدیل شده، در فوتسال بانوان هم موفق به صعود به لیگ برتر شدند. نایب قهرمانی لیگ قایقرانی و مقام سومی والیبال زنان هم از دیگر موفقیت‌های سایپا در فصل جاری بوده است.
با این حال مهم‌ترین تیم باشگاه سایپا همان فوتبال است، که روز گذشته بازیکنان این تیم با اطمینان از موفقیت در فصل آینده حرف می‌زدند و باید دید در فصل آینده نارنجی‌پوشان تهرانی در لیگ دسته اول چه نتایجی کسب خواهند کرد.
1879224
سایپا که فصل گذشته شرایط بی‌ثباتی در بخش مدیریت باشگاه داشت و دو مرتبه مدیران این تیم تغییر کردند، با حضور مهدی حسینی‌پور در فصلی که روز گذشته به اتمام آن رسیدیم، شرایط به مراتب بهتری را از هر لحاظ تجربه کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها