کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راز صعود استقلال خورستان از نگاه مدافع این تیم

3 خرداد 1402 ساعت 18:35


گروه ورزشی: استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. حسین احمدی بازیکن آبی‌پوشان خوزستانی در مورد دیدار آخر این تیم برابر آرمان گهر که با پیروزی ۵ بر صفر میزبان در ورزشگاه غدیر اهواز تمام شد گفت: واقعا حس فوق‌العاده‌ای بود. از کل خوزستان ممنونیم که برای حمایت آمده بودند. خدا را شکر توانستیم جواب زحماتمان را بگیریم و دل کل استان خوزستان را شاد کنیم. تمام خوزستان بسیج شده بودند. واقعا ممنون هواداران هستیم و خدا را شکر که با صعود همراه شد. 

مدافع استقلال خوزستان در مورد آمار خوب خط دفاع توضیح داد: خدا را شکر دفاع تیمی عالی کار کرد، بچه‌ها در همه خطوط خوب بودند و برای همین این موفقیت حاصل شد. بی‌جهت نیست که یک تیم می‌تواند صعود کند. 

این بازیکن با اشاره به تلاش‌های سیروس پورموسوی عنوان کرد: او جزو پاک‌ترین سرمربی‌هایی است که دیدم. ایشان با دانش و انسان پاکی است. کادر فنی قوی و با دانش است و به هم دیگر اعتماد داشتیم. آقا سید از همان اول می‌گفت حق ما لیگ یک نیست و باید به لیگ برتر برویم. 

احمدی افزود: از کادر مدیریت، فنی، آقا سید، آقای پیروانی و تمام کسانی که در این راه همراهی کردند تشکر می‌کنم. در آخر خوشحالم که در کنار بهترین بازیکنان و مربیان بودم، انشاالله بهترین اتفاقات برای همه ما پیش بیاید.


کد مطلب: 405615

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405615/راز-صعود-استقلال-خورستان-نگاه-مدافع-این-تیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir