کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رازانی: می‌خواهم بهترین پاسور فصل بعد شوم

حضور دو استقلال، هیجان لیگ را افزایش می‌دهد

3 خرداد 1402 ساعت 18:37


گروه ورزشی: استقلال خوزستان موفق شد در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر، با پنج گل از سد آرمان گهر گذشته و به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند. ایمان رازانی یکی از بهترین بازیکنان تیم پورموسوی بود و تنها 2 پاس گل تا بهترین پاسور لیگ فاصله داشت.
رازانی در مورد این بازی و صعود به لیگ برتر، به خبرنگار ما گفت: ما از اول فصل یک هدف داشتیم که آن هم صعود به لیگ برتر بود. یک سال خیلی سختی کشیدیم، تیم هم فرار و نشیب زیاد داشت. خیلی اوقات شرایطمان در جدول خوب نبود و امتیاز از دست دادیم ولی خدا را شکر در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کردیم. تیم ما همدل‌تر شد و جایگاهمان را در جدول بهتر کردیم. کار به هفته‌های آخر کشید که خدا را شکر روز آخر توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم. خیلی خوب است که دل مردم خوزستان هم شاد شد.
وی در پاسخ به این سوال که حسرت بهترین پاسور نشدن را می‌خورد یا خیر گفت: در نیمه اول ۴ گل زدیم و تقریبا کار را تمام کردیم. من هم پاس گل دوم را دادم که جمعا ۹ پاس گل دادم و آقای جودکی با ۱۱ پاس گل، بهترین پاسور لیگ شد. احسان رفیقم است و خیلی برایش خوشحال شدم. ان‌شاءالله که موفقیت‌های بیشتری کسب کند. اگر بهترین پاسور می‌شدم خوشحال می‌شدم اما صعود برایم خیلی مهم‌تر بود. سال قبل بهترین پاسور و امسال نفر دوم شدم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بتوانم در لیگ برتر بهترین پاسور شوم.
بازیکن استقلال خوزستان در مورد حمایت همه جانبه هواداران ادامه داد: هواداران آبادان، فولاد و… ما را تنها نگذاشتند و با حضورشان خیلی به ما انگیزه دادند و جو خیلی خوبی را درست کرده بودند. خیلی از آن‌ها ممنون هستیم. خیلی کمکمان کردند. انشاالله همین طور ادامه‌دار باشد و بتوانیم نماینده خوبی برای آن‌ها در لیگ برتر باشیم.
وی در مورد رقابت جذاب با استقلال تهران در فصل بعد عنوان کرد: با وجود دو استقلال در لیگ برتر هیجان لیگ بالاتر می‌رود. انشاالله بتوانیم بازی‌های خوبی در لیگ برتر انجام دهیم.


کد مطلب: 405618

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405618/حضور-دو-استقلال-هیجان-لیگ-افزایش-می-دهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir