کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رمی‌ها عاشق مورینیو

اتفاق بی‌سابقه برای رم و مورینیو در 30 سال

3 خرداد 1402 ساعت 18:49


گروه ورزشی: کوریره دلو اسپورت امروز ادعا کرد که هرچند رابطه بین ژوزه مورینیو و مدیران رم سردتر از قبل شده، اما هواداران هنوز امیدوارند که آقای خاص تا سال 2024 روی نیمکت این تیم باقی بماند و به این امر اصرار دارند.
جالوروسی احتمالاً در این فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا از طریق سری آ را از دست خواهد داد اما برای دومین سال متوالی به یک فینال اروپایی راه یافته و در صورت فتح لیگ اروپا، فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.
تیاگو پینتو، مدیر رم، چند ماه پیش گفته بود که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر، هدف اصلی برای جالوروسی است: «این مسئولیت روی دوش خود مورینیو است. ما دوستان خوبی هستیم و می‌توانیم نظرات متفاوتی داشته باشیم. رم باید سهمیه بگیرد.»
مورینیو هم اخیرا در پاسخ گفته بود: «ما می‌توانیم تاریخ را از نو بنویسیم و می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، اما راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا با صرف هفت میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات، چیزی بیش از تاریخ‌سازی است و شبیه به معجزه.»
این اولین باری نیست که مربی از سیاست نقل و انتقالات رم انتقاد می‌کند. قرارداد مورینیو با رم در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد و هواداران همچنان امیدوارند که این مربی پرتغالی تا پایان قراردادش بماند. هواداران رم، مورینیو را در طول دو سال حضور او زیر سوال نبرده‌اند، چیزی که در 30 سال گذشته هرگز برای هیچ مربی‌ای در پایتخت اتفاق نیفتاده است.


کد مطلب: 405626

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/405626/اتفاق-بی-سابقه-رم-مورینیو-30-سال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir