به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۲۷

لغو جشن پایان سال چلسی: لزومی ندارد!

لغو جشن پایان سال چلسی: لزومی ندارد!
گروه ورزشی: چلسی در حالی فصل را در نیمه پایینی جدول به پایان می‌رساند که کمترین امتیاز تاریخ خود در لیگ برتر را به دست آورده است. آنها فعلا با 43 امتیاز در رده دوازدهم هستند و حتی اگر دو بازی باقی مانده‌شان را ببرند، نمی‌توانند به 50 امتیاز برسند.
آخرین باری که تیم لندنی در نیمه پایینی جدول به کار خود پایان داد، فصل 1995-96 بود که با مربیگری گلن هادل با کسب 50 امتیاز یازدهم شدند.
حالا مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که برگزاری جشن پایان فصل و اهدای جوایز بهترین‌ها در آن به دلیل نتایج ضعیف تیم "نامناسب" خواهد بود. در عوض، جایزه بازیکن فصل، بهترین بازیکن آکادمی و زیباترین گل فصل، قبل از آخرین بازی خانگی تیم که یکشنبه برابر نیوکاسل است، به بازیکنان داده خواهد شد.
البته برگزار نشدن جشن پایان فصل چیز جدیدی در چلسی نیست. در حقیقت این باشگاه از سال 2019 به بعد نتوانسته این مراسم را برگزار کند. سال‌های 2020 و 2021 به دلیل همه‌گیری کرونا این مراسم لغو شد و فصل قبل هم به دلیل تحریم رومن آبراموویچ و تغییر در مالکیت باشگاه، مراسم پایان فصل برگزار نشد.
انتظار می‌رود بهترین بازیکن این فصل چلسی –که با رای‌گیری از هواداران انتخاب می‌شود- تیاگو سیلوا باشد که در خط دفاعی عملکرد باثباتی داشته است.
تیم زنان چلسی برعکس تیم مردان فصل فوق‌العاده‌ای داشته و جام حذفی را برده و اگر شنبه بر ریدینگ غلبه کند، قهرمان لیگ خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها