به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۴۰۵۶۲۸
سجده‌ای که دنیا را متحیر کرد

واکنش‌ها به سجده خبرساز رونالدو در عربستان

واکنش‌ها به سجده خبرساز رونالدو در عربستان
گروه ورزشی: النصر که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با الاتحاد دارد، شب گذشته در یک دیدار خانگی برابر تیم رده سوم یعنی الشباب، شروع ناامید کننده‌ای داشت و با 2 گل از میهمان خود عقب افتاد. اما درخشش عبدالرحمن غریب، اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو، منجر به کامبک زردپوشان و کسب یک پیروزی شیرین شد.
در این میان، فوق ستاره پرتغالی موفق شد کامبک النصر را تکمیل کند و گل سوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه الشباب کند که همین مسئله منجر به ورود بازیکنان نیمکت نشین به درون زمین و برگزاری یک جشن بزرگ پس از گلزنی کریستیانو شد.
در شرایطی که تمام بازیکنان النصر دور فوق ستاره پرتغالی حلقه زده بودند، رونالدو ناگهان به زمین نشست و سجده شکر به جا آورد. حرکتی که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود و این عمل فوق ستاره پرتغالی، بازتاب‌های گسترده‌ای را در میان کاربران مسلمان و سایت‌های خبری داشت.
در زیر به گوشه‌ای از هزاران واکنش کاربران به سجده رونالدو نگاهی می‌اندازیم:
1879203
تصویری از سجده كريستيانو رونالدو که روزها و هفته‌ها در دنیا مورد بحث خواهد بود 💛💙
تاثیر این صحنه فوق‌العاده بر طرفداران غیر مسلمان در سراسر جهان بسیار زیاد خواهد بود.
1879200
شوت بی‌نظیر
سجده رونالدو
و تکاپوی بازیکنان
(از خدا می‌خواهیم او را به اسلام هدایت کند) 🤲
1879204
سجده رونالدو دلیل این است که او برخورد مسلمانان با خودش در عربستان را دوست دارد. او از سالیان گذشته در هر مکانی، اسلام را مورد احترام قرار داده است و این را در همدردی خود با فلسطین و کودکان سوریه به جهانیان نشان داد.
امیدواریم خداوند بزرگ‌ترین ورزشکار و تاثیرگذارترین فرد جهان را هدایت کند و چه بسیار افرادی که به او علاقه‌مند هستند و رونالدو می‌تواند اسلام را بین آنها هدایت کند که این بزرگ‌ترین کار خواهد بود.
1879205
اسلام دینی است غریزی
سجده و فروتنی در برابر خدا یک امر فطری در مخلوق است.
خوشحالی ستاره‌های جهان به وسیله سجده رونالدو نشان دهنده شادی ما و تمام مسلمانان خواهد بود.
خدایا سینه رونالدو را برای اسلام بگستران.
1879201
باور نمی‌کردم که کریستیانو رونالدو به جای Siiiu یا دیگر عبارات مخصوص در شادی پس از گل، هواداران حاضر در سکوها را وادار می‌کند «الله اکبر» سر دهند.
1879202
🚨🚨 کریستیانو رونالدو پس از گلزنی برابر الشباب و کامبک تیمش و تغییر شکست 2-0، به مانند مسلمانان سجده کرد 🔥خدایا قلبش را نورانی کن و به اسلام هدایتش کن 🤲🏼
1879206
کریستیانو رونالدو با گل‌ها و تکنیک‌های خود در زمین تاثیرگذار ماند. او همچنین با واکنش‌ها، حرکات و عباراتی که طرفداران و پیروانش در همه جا تقلید می‌کنند، به‌خاطر قد و قامت و ستاره بودنش، تأثیرگذار باقی می‌ماند.
شاید سجده رونالدو آغاز راه هدایت او باشد و هیچ چیزی از خدا بعید نیست.
1879208
سجده، جشن و یا حتی بوسیدن زمین توسط او. این تغییری در رفتار کریستیانو رونالدو در عربستان ایجاد نمی‌کند. کریستیانو رفتار محترمانه و متواضعی از خود نشان داد که در طول دوران حرفه‌ای خود با باشگاه‌های دیگر از او ندیده بودیم. بازیکنان خارجی هستند که حتی در بازی فیفا هم آنها را پیدا نمی‌کنید. آنها به کشورهای عربی می‌آیند و با همه طوری رفتار می‌کنند که انگار از طلا ساخته شده‌اند.
1879207
🔻 توئیت صفحه TRT، بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی ترکیه:کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال، پس از گلزنی مقابل الشباب در لیگ فوتبال عربستان سجده کرد، عملی که بیشتر توسط بازیکنان مسلمان پس از گلزنی انجام می‌شود.
1879210
🔻 دیلی میل:کریستیانو رونالدو با انجام تعظیم سجده قبل از جشن معروف خود (Siiiu)، هم‌تیمی‌های عربستانی خود را خوشحال می‌کند، پس از آن که ضربه خیره کننده او کامبک از نتیجه 2-0 برای النصر را کامل کرد و الشباب را 3-2 شکست داد.
1879209
🔻 اسکای نیوز عربی: لوکاس اولانداریو، هوادار قدیمی رونالدو، نوشت: کریستیانو رونالدو امروز گل خود را به همان شیوه‌ای که مسلمانان دعا می‌کنند، جشن گرفت. او به عربستان رفت و عربستان و تمام فرهنگ آن را به دنیا نشان داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها